مرمت و بازسازی 134 خانه محروم در البرز
کد خبر: 3937374
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱

مرمت و بازسازی 134 خانه محروم در البرز

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز گفت: در حوزه مسکن محرومان از ابتدای سال تاکنون 139 پروژه به همت خیرین و کمیته امداد استان اجرا شده است که از این تعداد 134 منزل مرمت و بازسازی و پنج منزل نیز احداث شدند.

توزیع 35 هزار بسته معیشتی در البرز

به گزارش ایکنا از البرز، مهران طیران، مسئول بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز، پنجم آذرماه در حاشیه برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه و توزیع 35 هزار بسته معیشتی میان نیازمندان این استان، اظهار کرد: در مرحله هفتم رزمایش همدلی و مواسات، سبدهای کمک‌ معیشتی به بسته‌های حمایتی تبدیل شده‌اند یعنی علاوه بر اقلام ضروری، بسته‌های لوازم‌التحریر و کیف و کفش، بحث آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نیز دنبال می‌شود که بر این اساس روز گذشته 72 زندانی به همت خیرین آزاد شدند و تا آخر سال تعداد آزادشدگان به 102 نفر می‌رسد.

وی افزود: در حوزه اشتغال نیز زیرساخت‌های لازم فراهم شده و آموزش‌های مهارت‌محور در حال اجراست تا بتوانیم اشتغالزایی را با محوریت اشتغال خانگی و اشتغال‌های نوپا توسعه دهیم. در حوزه مسکن محرومان نیز از ابتدای سال تاکنون 139 پروژه به همت خیرین و کمیته امداد اجرا شده است که از این تعداد 134 منزل مرمت و بازسازی و پنج منزل نیز احداث شدند.

این مسئول با تأکید براینکه اقدامات مذکور تا پایان سال ادامه دارد، گفت: با توجه به وضعیت شیوع کرونا درصدد هستیم تا با خدمت‌رسانی به مردم و قشر آسیب‌دیده باری از دوش محرومان برداریم.

طیران گفت: امروز نیز در مرحله هفتم رزمایش مواسات و همدلی با کمک سپاه و بسیج و نهادهای حمایتی همچون کمیته امداد، 35 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان به ارزش 300 هزار تومان توزیع می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز  بیان کرد: این بسته‌ها به‌صورت محله‌محور بین خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و خانواده‌هایی که تحت پوشش هیچ نهادی نیستند اما از شیوع بیماری کرونا آسیب دیده‌اند، توزیع خواهد شد.

وی همچنین به اجرای طرح شهید سلیمانی اشاره کرد و افزود: خوشبختانه با اجرای این طرح که از یکم آذر در البرز آغاز شده است سعی داریم که کمک‌ها را به سمت قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا سوق دهیم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز در پایان با اشاره به اهدای 300 جهیزیه به نوعروسان نیازمند، گفت: از این تعداد 90 سری جهیزیه توسط سپاه البرز و مابقی توسط کمیته امداد، خیرین و ستاد اجرایی فرمان امام تهیه شده است که به نوعروسان اهدا می‌شود.

انتهای پیام
captcha