اختتامیه مسابقات قرآن «مشکات» در حسینیه فاطمیون برگزار می‌شود
کد خبر: 3937180
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴

اختتامیه مسابقات قرآن «مشکات» در حسینیه فاطمیون برگزار می‌شود

مراسم اختتامیه مسابقات قرآن «مشکات» امروز، چهارم آذرماه با تجلیل از نفرات برتر در حسینیه فاطمیون برگزار می‌شود.

آیین اختتامیه مسابقات قرآنی مشکات برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام محمد گرمسیریان، دبیر اجرایی مسابقات قرآنی مشکات در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: مراسم اختتامیه مسابقات قرآن «مشکات» امروز، چهارم آذرماه، ساعت 14:30 در حسینیه فاطمیون تهران واقع در بهارستان، خیابان مجاهدین اسلام برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم با قرائت کریم منصوری، سخنرانی حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین حاج‌علی‌اکبری، امام‌جمعه موقت تهران، اجرای حسن صلحجو، مجری شبکه قرآن و اجرای گروه بین‌المللی تواشیح طوبی همراه است.

گرمسیریان با اشاره به اینکه این برنامه از شبکه قرآن و آدرس اینستاگرامی /http//www.instagram.com/meshkatequran به‌صورت زنده پخش خواهد شد، اضافه کرد: به علت رعایت مسائل بهداشتی اهدای جوایز به تعدادی از نفرات برتر مسابقه به نمایندگی از بقیه صورت می‌گیرد و از حضور عموم مردم معذوریم.

وی یادآور شد: مسابقات قرآن «مشکات» برای دومین سال متوالی به‌‌منظور ترویج فعالیت‌های قرآنی کشور و فراهم‌ آوردن زمینه‌ انس بیش از پیش با قرآن به همت مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت مشکات و با همکاری دفتر امام جمعه کوهسار کرج ویژه استان‌های تهران و البرز در رشته‌های حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء، حفظ کل و قرائت تحقیق و ترتیل در مقاطع سنی زیر ۱۶ سال پسران و دختران و بالای ۱۶ سال آقایان و بانوان برگزار شد.

انتهای پیام
captcha