اجرای طرح «شهید حاج قاسمی سلیمانی‌» در کرج
کد خبر: 3936396
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴

اجرای طرح «شهید حاج قاسمی سلیمانی‌» در کرج

اجرای طرح بسیج ملی «شهید حاج قاسم سلیمانی» از امروز، یکم آذرماه همزمان با دومین روز از هفته بسیج در کرج آغاز شد.

اجرای طرح شهید«حاج قاسمی سلیمانی‌» در کرج

به گزارش ایکنا از البرز، اجرای طرح بسیج ملی «شهید حاج قاسم سلیمانی» از  امروز، یکم آذرماه همزمان با دومین روز از هفته بسیج در کرج آغاز شد.

این طرح به‌صورت ملی و به همت پایگاه‌های فرماندهی مقاومت بسیج به‌منظور مدیریت و کنترل بیماری کرونا به شیوه محله و خانواده‌محور با استفاده از ظرفیت «برنامه هر خانه یک پایگاه سلامت» و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی البرز، مراکز بهداشت و درمان و سایر سازمان‌های مردم و خیرین اجرا می‌شود.

در این طرح خانوارها به سه گروه تقسیم شده‌اند، خانواده‌هایی که بیمار نیستند، بیمارانی که در قرنطینه قرار دارند و باید توصیه‌های خودمراقبتی را انجام دهند و دسته سوم خانواده‌هایی که مشمول دریافت کمک‌های مؤمنانه و معیشتی هستند و در صورت تشخیص برای آنها اکیپ‌های درمانی اعزام می‌شود.

آموزش، قرنطینه خانگی و رهگیری هوشمند، تست گسترده افراد، فرهنگ‌سازی درخصوص نحوه پیشگیری از ویروس کرونا و تشدید نظارت بر دستورالعمل‌های بهداشتی از راهبردهای طرح ملی شهید قاسم سلیمانی است.

همچنین در این طرح ایجاد محدودیت هوشمند و اعمال قانون نیز در دستور کار است و ساماندهی تیم‌های حمایتی از مسئولیت‌های بسیج است.

انتهای پیام
captcha