35 هزار بسته کمک معیشتی میان نیازمندان توزیع می‌شود
کد خبر: 3936384
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶

35 هزار بسته کمک معیشتی میان نیازمندان توزیع می‌شود

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز بیان کرد: همزمان با ششمین روز از هفته بسیج، 35 هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان البرزی توزیع می‌شود.

توزیع 35 هزار بسته کمک معیشتی در البرز

سردار سیدیوسف مولایی، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز ضمن اعلام عناوین و روزشمار هفته بسیج، اظهار کرد: از روز جمعه، 30 آبان تا ششم آذرماه به‌عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های اولین روز هفته بسیج، افزود: اولین روز هفته بسیج به نام بسیج معنویت و سلامت نام‌گذاری شده بود که در این روز اعزام گروه‌ها به ۸۰ نقطه از مناطق محروم و کم‌برخوردار استان، پویش نذر خون توسط پیشکسوتان سپاه و بانوان بسیجی در ایستگاه‌های ثابت و سیار و تجلیل از ۳۵ نفر از پزشکان، پرستان و بهیاران بسیجی اجرایی شد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز با بیان اینکه یکم آذر، روز دوم هفته بسیج به نام بسیج فرزند مسجد، خادم مردم نامگذاری شده است، گفت: غربالگری ۴۰ درصد از شهر کرج در ۱۰ روز، آغاز پویش سلیمانی‌ها، آغاز مرمت و بازسازی ۱۱۰ خانه محروم تا پایان سال و ضدعفونی و توزیع بسته‌های بهداشتی از برنامه‌های اجرایی این روز است.

مولایی سومین روز را به نام بسیج مبتکر در حل مسائل نام برد و بیان کرد: گره‌گشایی از مسائل و مشکلات رسالت بسیج است. ما تصدی‌گر نیستیم بلکه هدف ما پیشرانی و تسهیل‌گری و خدمت بی‌منت است زیرا باور داریم آمادگی کامل برای ساخت ایران اسلامی کار بسیج است. لذا، در این روز از طریق فضای مجازی و گردهمایی نیروهای بسیجی به بررسی برخی مسائل پرداخته و راه‌های مختلف را برای رسیدن به نتیجه مطلوب بررسی می‌کنیم.

این مسئول تصریح کرد: روز چهارم هفته بسیج بر مبنای الگوی سبک زندگی اسلامی ــ ایرانی است که نشست و کارگاه‌هایی در ۳۰ محله حاشیه‌نشین استان برگزار می‌شود.

مولایی، پنجمین روز هفته بسیج را به نام ولایتمداری، انقلابی‌گری و تمدن‌سازی معرفی کرد و گفت: اهدای ۳۰۰ جهیزیه به زوجین کم‌برخوردار، اجرای برنامه کاروان آوای خدمت و کمک به آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد از برنامه‌های روز پنج هفته بسیج در البرز است.

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به اینکه ششمین روز از هفته بسیج نیروی مقاومت ملت ایران نام‌گذاری شده است، یادآور شد: پخش سخنرانی رهبر معظم انقلاب به صورت سراسری، آغاز مرحله سوم رزمایش کمک‌های مؤمنانه و توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی با همت سپاه و سایر نهادهای استان و افتتاح پروژه محرومیت‌زدایی در سطح استان از برنامه‌های این روز است.

این مسئول، بسیج خدمت مؤمنانه و ایثارگری را عنوان هفتمین روز از هفته بسیج خواند و یادآور شد: آئین عطرافشانی مزار شهدا، رونمایی از طرح‌های عمرانی روستایی، آغاز طرح صنعت یار با پایش و صنایع راکد و نیمه‌فعال توسط بسیج مهندسین استان و رزمایش هوشمندسازی کشاورزی و کلینیک دامپزشکی سیار از برنامه‌های آخرین روز هفته بسیج البرز است.

انتهای پیام
captcha