کمک 670 میلیون تومانی خیر مقیم آمریکا به مددجویان البرزی
کد خبر: 3936371
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸

کمک 670 میلیون تومانی خیر مقیم آمریکا به مددجویان البرزی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز گفت: نیکوکار مقیم آمریکا با حضور در منازل مددجویان البرزی، 670 میلیون تومان جهت هزینه درمان، مسکن و جهیزیه و... به این خانواده‌ها کمک کرد.

کمک 670 میلیون تومانی خیر مقیم آمریکا به مددجویان البرزی

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز، محمد محمدی‌فرد، مدیرکل کمیته امداد امام(ره) البرز گفت: یکی از نیکوکاران خارج از کشور، طی پنج سال گذشته ضمن همکاری با این نهاد به بیش از 200 خانوار مددجوی دارای وضع اضطرار کمک‌های شایانی کرده است.

وی افزود: این نیکوکار ارجمند در سال جاری با حضور در منازل مددجویان البرزی دارای وضع اضطرار 175 میلیون تومان جهت هزینه درمان، مسکن و جهیزیه، معیشت و... این عزیزان پرداخت کرد که به این ترتیب مجموع کمک‌های این خیر طی پنج سال به 670 میلیون تومان رسیده است.

محمدی‌فرد ادامه داد: بسیاری از ایرانیان مقیم خارج از کشور به شکل‌های مختلف تمایل خود نسبت به شرکت در امور خیر و احسان ابراز کرده و در طرح‌های مختلف کمیته امداد امام(ره) شرکت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه مردم نوع‌دوست استان البرز در طول سال از طریق دفاتر کمیته امداد امام(ره) و مراکز نیکوکاری، این نهاد را در ارائه خدمت به نیازمندان یاری می‌کنند، گفت: نیازهای خانوارهای مددجو به ترتیب اولویت اضطرار احصا و دسته‌بندی‌ شده است و خدمات مختلف با بهره‌گیری از منابع و اعتبارات کمیته امداد و همچنین ظرفیت خیران، به مددجویان ارائه می‌شود.

انتهای پیام
captcha