محرومیت‌زدایی؛ محور فعالیت‌های کانون‌های مساجد البرز در اربعین
کد خبر: 3927675
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰

محرومیت‌زدایی؛ محور فعالیت‌های کانون‌های مساجد البرز در اربعین

مدیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا اکثر برنامه‌های اربعین در قالب فضای مجازی و اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی برگزار می‌شود.

محرومیت‌زدایی؛ محور فعالیت‌های کانون‌های مساجد  البرز در اربعین

حجت الاسلام کاظم شکری، مدیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا اکثر برنامه‌های اربعین در قالب فضای مجازی و اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی برگزار می‌شود.
وی مأموریت اصلی امام حسین(ع) در قیام عاشورا را احیای امر به معروف و نهی از منکر دانست وگفت: یکی از مصادیق امر به معروف توجه به محرومان و محرومیت‌زدایی است.
این مسئول در ادامه به فعالیت کانون‌های مساجد اشاره کرد و گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز از ابتدای شیوع بیماری کرونا با حضور پرشور خود در عرصه مقابله با این بیماری در قالب ضدعفونی کردن معابر و محلات اهتمام ویژه‌ای داشتند و یکی از مهم‌ترین برنامه‌های آنان توزیع بسته‌های معیشتی و شناسایی خانواده‌های آسیب‌دیده در جریان شیوع بیماری کرونا بود.
شکری عنوان کرد: فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز همچنین در روز اربعین با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و نکات بهداشتی اربعین حسینی را در قالب پویش «هر خانه یک حسینیه » و صرف هزینه اربعین برای محرومان و مستضعفان برگزار می‌کنند.

انتهای پیام
captcha