مسابقه ترتیل قرآنی در کرج برگزار می‌شود
کد خبر: 3927390
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳

مسابقه ترتیل قرآنی در کرج برگزار می‌شود

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی، مسابقه ترتیل قرآنی ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان برگزار می‌کند.

مسابقه ترتیل قرآنی در کرج برگزار می‌شود

سعید قاسمی‌وند، سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی، مسابقه ترتیل قرآنی ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان برگزار می‌کند.
وی افزود: با توجه به ایام سوگواری ماه محرم و صفر این مسابقه فرهنگی با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان به صورت تقلیدی و آزاد ویژه برادران برگزار می‌شود.
این مسئول بیان کرد: براین اساس در سه رده سنی زیر ۱۱ سال تقلیدی آیات یک تا ۱۰سوره انبیا(استاد منشاوی با آیات یک تا ۱۸ سوره دخان(استاد پرهیزکار)، رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال، ‌تقلیدی آیات یک تا پنج سوره رعد(استاد پرهیزکار) یا آیات ۱ تا ۸ سوره انفال(آزاد)، رده سنی ۱۹ سال به بالا آیات یک تا هفت سوره سبا یا آیات یک تا ۱۱ سوره فصلت(آزاد) می‌توانند شرکت کنند.
علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و شرکت در مسابقه می‌توانند قرآئت ترتیل‌خوانی خود را به صورت کلیپب همراه نام و نام‌خانوادگی، تاریخ تولد و شماره تماس با ایتا یا سروش به شماره ۰۹۱۲۳۹۹۳۶۴ ارسال کنند.
وی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال تلاوت آیات تا ۲۰ مهرماه سال‌جاری خواهد بود، گفت: به برندگان این مسابقه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha