طرح «احسان قرآن» در البرز اجرا می‌شود
کد خبر: 3926110
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹

طرح «احسان قرآن» در البرز اجرا می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد البرز، از اجرای طرح «احسان قرآن» ویژه اربعین حسینی در کانون‌‌های مساجد استان خبر داد و گفت: این طرح قرآنی به صورت حزب خوانی است.

طرح «احسان قرآن» در البرز اجرا می‌شود

حجت‌الاسلام کاظم شکری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز، از اجرای طرح «احسان قرآن» ویژه اربعین حسینی در کانون‌‌های مساجد استان خبر داد و اظهار کرد: همزمان با اربعین حسینی طرح ویژه قرآنی به همت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد البرز برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه طرح «احسان قرآن» از طریق سامانه بچه‌های مسجد اجرا می‌شود، گفت: این طرح شامل ختم قرآن دربردارنده حزب‌خوانی قرآن است که ثواب تلاوت آن به ارواح شهدا و اسرای کربلا اهدا می‌شود.
مدیرستاد هماهنگی کانون های مساجد البرز تصریح کرد: در قالب این طرح، حزب توسط اعضای کانون انتخاب شده و پس از اجرا، گزارش‌های آن در سامانه بچه‌های مسجد به نشانی اینترنتی «https://bachehyemasjed.ir» ثبت می شود.
این مسئول، با بیان اینکه طرح مذکور به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد «فهما» در استان البرز اجرا می‌شود، تصریح کرد: به ۲۰ نفر از شرکت‌کنندگان جوایزی به قید قرعه اهدا می‌شود.
شکری گفت: این طرح از هفتم مهر مصادف با ۱۰ ماه صفر آغاز و تا ۱۷ مهر ماه مقارن با ۲۰ صفر ادامه دارد، مدت زمان برنامه ۴۵ دقیقه تا یک ساعت خواهد بود و قاریان، حافظان ممتاز کشوری نیز در این محفل به قرائت قرآن می‌پردازند.

انتهای پیام
captcha