راه‌اندازی موکب‌های سلامت در البرز
کد خبر: 3926097
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱

راه‌اندازی موکب‌های سلامت در البرز

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات البرز گفت: با توجه به تعطیلی پیاده‌روی اربعین، فعالیت‌ها در قالب موکب‌های سلامت همزمان با اربعین سیدالشهدا(ع) در استان البرز انجام ‌می‌شود.

راه‌اندازی موکب‌های سلامت در البرز

سلیمان شکری، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با بیان اینکه هیچ پیاده‌روی با عنوان پیاده‌روی اربعین در داخل و خارج از کشور برگزار نمی‌شود، اظهارکرد: مرزها بسته شده و مقام معظم رهبری نیز برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا بر عدم برگزاری مراسم پیاده‌روی اربعین تاکید کردند.
وی با بیان اینکه سال گذشته 67 موکب از استان البرز در مسیر پیاده‌روی اربعین مستقر بودند، افزود: این موکب‌ها در امر پذیرایی و اسکان زائران فعال بودند.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات البرز با عنوان اینکه امسال این موکب‌ها در قالب موکب سلامت فعالیت می‌کنند، بیان کرد: این موکب‌ها در قالب پویش مهر اربعین در حوزه کمک مومنانه، توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی‌کردن مناطق کمتر برخوردار خدمت ارائه می‌کنند.
شکری تصریح کرد: همچنین نذورات برای تهیه اقلام بهداشتی و ملزومات مورد نیاز پیشگیری از ویروس کرونا جذب و بین نیازمندان توزیع می‌شود.
وی در پایان با بیان اینکه موکب‌داران استان البرز در بحران‌ها و حوادث مختلف مانند سیل و زلزله در کنار مردم بودند و حضور موثر داشتند، خاطر نشان کرد: موکب‌داران در ایام شیوع بیماری کرونا نیز از ابتدا، حضور فعال در زمینه ضدعفونی و تهیه و توزیع اقدام بهداشتی داشتند.

انتهای پیام
captcha