ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری پیام دفاع مقدس است
کد خبر: 3926014
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳

ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری پیام دفاع مقدس است

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) فردیس گفت: شهادت‌طلبی، باور قلبی به معاد و اعتقاد راسخ به قیامت، اسلام و ولایت‌پذیری پیام دفاع مقدس و از درس‌هایی است که نسل امروز و فردای انقلاب باید از هشت سال دفاع مقدس یاد بگیرند.

ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری پیام دفاع مقدس است

سرهنگ احسان علیزاده، فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) فردیس در گفت وگو با ایکنا از البرز با اشاره به ویژگی‌های جنگ و دفاع مقدس، اظهارکرد: جنگ و دفاع دو روی یک سکه هستند که یک روی آن نشان از خوی و خصلت دشمنی و توحش گروهی بین‌المللی به سرکردگی صدام ملعون و در سمت دیگر، دفاعی جانانه که بیانگر غیرت و تعصب دلیرمردان و شیر زنانی است که از همه وجود و دارایی و سرمایه خود گذشتند تا آزادی، شرافت، دین، کشور و آبروی ما حفظ شود.
وی افزود: ژیم بعثی عراق با پشتیبانی جبهه استکبارجهانی جنگ تحمیلی را آغاز کرد که نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران را برانداز کند که با حماسه آفرینی‌های رزمندگان اسلام در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل این نقشه آنان نقش برآب شد.
این مسئول با بیان اینکه صدام حسین جنگ تحمیلی را با هماهنگی و پشتیبانی کشورهای بلوک شرق و غرب و در راس آن شیطان بزرگ آمریکا علیه کشور و ملت ایران آغاز کرد، گفت: فرانسه، آلمان، شوروی، ایتالیا، شیلی، کویت، برزیل، سوئیس، ژاپن و آرژانتین از نوکرانی بودند که در دوران جنگ تحمیلی به استکبار جهانی و رژیم بعثی کمک‌های مادی، نظامی و تسهیلاتی کردند.
علیزاده با اشاره به اینکه رزمندگان اسلام با دستان خالی مقابل دشمن سر تا پا مسلح و در اوج آمادگی نظامی ایستادند و درس فراموش ناشدنی به آنان دادند، تصریح کرد: ایمان به خدا و توکل به ائمه اطهار(علیه الاسلام) از رمزهای پیروزی رزمندگان اسلام در برابر دشمنان اسلام و انقلاب در جنگ هشت ساله تحمیلی بود.
این مسئول بیان کرد: شهادت‌طلبی، باور قلبی به معاد و اعتقاد راسخ به قیامت، اسلام و ولایت‌پذیری پیام دفاع مقدس و از درس‌هایی است که نسل امروز و فردای انقلاب باید از هشت سال دفاع مقدس یاد بگیرند.
وی گفت: جنگ هشت ساله ما را قوی‌تر کرد و بسیاری از پیشرفت‌هایی که امروز در عرصه فناوری به آن رسیده‌ایم مرهون زحمات آن دوران است. هرچه از تاریخ شروع جنگ تحمیلی گذشت، برگ زرینی به افتخارات کشورمان افزوده شد.
این مسئول بیان کرد: جنگ را مردم اداره و پشتیبانی کردند که نصرت و پیروزی به دست آمده به خاطر توکل به خداوند بزرگ و توسل به اهل بیت(ع)، رهبری امام راحل و رشادت‌های شبانه روزی رزمندگان عزیز ایران اسلامی بوده است.
علیزاده گفت: به منظور پاسداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، سپاه ناحیه امام رضا(ع) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برنامه‌هایی نظیر افتتاح سالن ورزشی چند منظوره به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، افتتاح ساختمان اورژانس اجتماعی که توسط گروه‌های جهادی ساخته شد، جشنواره مالک اشتر، کمک‌های مومنانه، کاروان دفاع، خدمات پزشکی رایگان، مراسم آبروی محله، فضا سازی و آزین‌بندی، دیدار با خانواده‌های محترم شهدا، تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس، گلباران مزار شهدا، مسابقات فرهنگی و ورزشی و... را انجام داد.

انتهای پیام
captcha