دومین دوره طرح قرآنی «ایلاف» در البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 3925820
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱

دومین دوره طرح قرآنی «ایلاف» در البرز برگزار می‌شود

همزمان با سراسر کشور، دومین دوره طرح قرآنی «ایلاف» در البرز برگزار می‌شود.

دومین دوره طرح قرآنی «ایلاف» در البرز برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از البرز، دومین دوره طرح قرآنی «ایلاف» مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان در شعب بیت‌الاحزان سراسر کشور از جمله شعبه البرز برگزار می‌شود.
نام‌نویسی برای شرکت در این طرح از 15 مهرماه آغاز و تا پایان مهرماه ادامه دارد لذا علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به شعبه بیت‌الاحزان البرز نسبت به نام‌نویسی و شرکت در این طرح اقدام كنند.
کلاس‌ها به‌صورت تلفنی، آنلاین و در شهرهایی که وضعیت کرونا در آن‌ها خفیف‌تر است با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.
آزمون پایانی این طرح، همزمان با آزمون‌های پایانی ترم دوم مؤسسه بیت الاحزان در اسفندماه به‌صورت هماهنگ برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان گواهینامه حفظ قرآن را که به‌صورت دیجیتال از طریق سامانه یکپارچه مدیریت اطلاعات مؤسسه صادر می‌شود، دریافت می‌کنند.
یادآور می‌شود؛ طرح ایلاف در ابتدا به دلیل شرایط ویروس کرونا ویژه تابستان و با محوریت فضای مجازی شکل گرفت، اما با توجه به استقبال قرآن‌آموزان، با ایجاد تغییراتی از جمله مدت زمان اجرای طرح( ابتدای آبان تا ابتدای اسفندماه)، میزان حفظ قرآن آموزان( از یک جز به دو جز) و افزایش میزان هدیه( از 500 هزار تومان به یک میلیون تومان) ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha