اعلام فراخوان طرح پژوهشی «بررسی روش‌های حفظ قرآن» در البرز
کد خبر: 3925818
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰

اعلام فراخوان طرح پژوهشی «بررسی روش‌های حفظ قرآن» در البرز

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف البرز از اعلام فراخوان طرح پژوهشی بررسی روش‌های حفظ قرآن به‌منظور شناسایی و معرفی روش‌های مطلوب و استاندارد حفظ قرآن در استان خبر داد.

اعلام فراخوان طرح پژوهشی «بررسی روش‌های حفظ قرآن» در البرز

حجت الاسلام احمد اشرفی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امورخیریه البرز از اعلام فراخوان طرح پژوهشی بررسی روش‌های حفظ قرآن‌کریم خبر داد و گفت: طرح پژوهشی بررسی روش‌های حفظ قرآن‌کریم به‌منظور شناسایی و معرفی روش‌های مطلوب و استاندارد حفظ قرآن‌کریم در حوزه ملی و فرا ملی خواهد اجرا می‌شود لذا از پژوهشگران و اساتید البرزی علاقه‌مند و متخصص در این بخش دعوت به همکاری می‌شود.
وی تصریح کرد: بر اساس این فراخوان شرایط لازم جهت حضور پژوهشگران در این عرصه، آشنایی با موضوع حفظ قرآن‌کریم و داشتن سوابق علمی و آموزشی مرتبط با این موضوع و دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد به بالا(معادل حوزوی آن) است.
این مسئول با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان باید تا بیستم مهرماه جاری مدارک خود را ارسال کنند، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نشانی setadhefz@oghaf.ir جهت ارسال فرم طرح پژوهشی اقدام کنند و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۶۴۸۷۲۶۳۱(دبیرخانه) تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha