اعلام فراخوان کنگره ملی شعر آیینی «سوگواره ایل» در البرز
کد خبر: 3925558
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰

اعلام فراخوان کنگره ملی شعر آیینی «سوگواره ایل» در البرز

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد البرز از اعلام فراخوان اولین کنگره ملی شعر آیینی(فهما) با عنوان «سوگواره ایل» بین کانون‌های مساجد کشور خبر داد.

اعلام فراخوان کنگره ملی شعر آیینی «سوگواره ایل» در البرز

حجت الاسلام کاظم شکری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: كنگره ملی شعر آيينی(فهما) با عنوان «سوگواره ايل» بین کانون‌های مساجد کشور با موضوع سیره پیامبران و ائمه اطهار و اولیا، ادعیه، مناجات‌ها، مفاهیم قرآن، محرم و صفر، شعر آئینی و مقاومت و بیداری اسلامی برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در همه قالب‌های شعر کلاسیک و آزاد به این کنگره ملی ارسال کنند، افزود: علاقه‌مندان جهت شرکت در این سوگواره می‌توانند آثار خود را تا ۲۰ صفر از طریق فضای مجازی به شماره ۰۹۳۹۰۹۵۶۵۴۳ ارسال کنند.
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد البرز اعلام کرد: اين كنگره يكی از برنامه‌های دارای امتياز در طرح ملی فهما است که کانون‌های استان با شرکت و ثبت آن در سامانه «بچه‌های مسجد» می‎توانند مشمول دریافت امتیاز شرکت در این مسابقه شوند.
این مسئول با اشاره به ضوابط و شرایط کلی این کنگره یادآور شد: آثار باید مرتبط با موضوعات جشنواره، هر شاعر می‌تواند حداکثر سه اثر ارسال و اشعار ارسالی نباید در هیچ جشنواره‌ای مقام آورده و یا در کتابی چاپ شده باشد.

انتهای پیام
captcha