60 درصد جامعه تحت حمایت کمیته امداد البرز سالمند هستند
کد خبر: 3925554
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۵

60 درصد جامعه تحت حمایت کمیته امداد البرز سالمند هستند

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد البرز با بیان اینکه 60 درصد جامعه تحت حمایت کمیته امداد سالمند هستند، گفت: به مناسبت هفته سالمند به ۴۵۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد کارت هدیه و سبد معیشتی - بهداشتی اهدا شد.

60 درصد جامعه تحت حمایت کمیته امداد البرز سالمند هستند

ابوالفضل فلاح‌ قنبری، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد البرز، در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با بیان اینکه بیش از ۱۶ هزار سالمند از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند، گفت: به مناسبت هفته سالمند به ۴۵۰ خانوار کارآفرین، حافظ قرآن و هنرمند و دارای فرزندان موفق می‌باشند کارت هدیه و سبد معیشتی و بهداشتی به ارزش ۵۵۰ هزار تومان اهدا شد.
وی یادآور شد: برخی از سالمندان تحت پوشش توانایی‌های دارند و در همین راستا، طرح‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد امام خمینی(ره) برای این افراد می‌تواند امید به زندگی را در آنان افزایش دهد.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد البرز مهم‌ترین نیاز و دغدغه سالمندان موردحمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) را تأمین هزینه‌های درمانی بیان کرد و گفت: محدوده سنی سالمندان تحت پوشش به سه قسمت 60 تا ۷۴ و ۷۵ تا ۹۰ و ۹۰ سال به بالا را تشکیل می‌دهند.
این مسئول خاطرنشان کرد: خدماتی همچون کمک‌معیشت، خدمات درمانی و بهداشتی، کمک‌هزینه نگهداری سالمندان، خدمات مسکن و تسهیلات اشتغال و ازدواج فرزندان و معافیت سربازی ازجمله خدمات ارائه‌شده به سالمندان تحت حمایت است.

انتهای پیام
captcha