برگزاری کنگره ملی لاله‌های سفید در البرز
کد خبر: 3925448
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰

برگزاری کنگره ملی لاله‌های سفید در البرز

همزمان با سراسر کشور کنگره لاله‌های سفید به صورت ویدئو کنفرانس در البرز برگزار و از سه خانواده والامقام شهید منا تجلیل شد.

برگزاری کنگره ملی لاله‌های سفید در البرز

به گزارش ایکنا از البرز، کنگره ملی لاله های سفید، بزرگداشت یاد و خاطر شهدای حادثه منا، پنجم مهرماه همزمان با ایام هفته دفاع مقدس به صورت ویدئو کنفرانس با حضور تعدادی از خانواده‌های معظم شهدای منا و مسئولان البرزی برگزار شد.
سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز در این مراسم با گرامی‍داشت یاد و خاطر شهدای مظلوم حادثه منا گفت: توفیق شهادت در لباس احرام توفیقی عظیم از جانب خداوند است که به بندگان مخلص خود هدیه کرده و شهدای منا با اقتدا به مولای خود سید الشهدا(ع) یاحسین گویان، تشنه جان از کف داده و به درجه رفیع شهادت نایل آمدند. 
وی افزود: خانواده‌های شهدای منا مانند دیگر خانواده‌های شهدا چشم و چراغ ما هستند، ما امروز وظیفه داریم بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای با برپایی چنین مراسم‌هایی بر طبل رسوایی آل‌سعود بکوبیم و یاد شهدای منا را در دل زنده نگه داریم .
در این کنگره از خانواده‌های شهدای منا شهیدان«محمد جمهور»، «احمد رهبری»، «معصوم زمانی» و «کمال‌الدین عرب‌شاهی» با اهدای لوح یادبود تجلیل شد.
گفتنی است استان البرز هشت شهید والامقام در حادثه منا تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام
captcha