برگزاری مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مراکز قرآنی البرز
کد خبر: 3925398
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸

برگزاری مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مراکز قرآنی البرز

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز از برگزاری مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس به شیوه مجازی در مراکز قرآنی خبر داد.

برگزاری مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مراکز قرآنی البرز

جواد ملازاده، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، گفت: دوران جنگ تحمیلی هشت ساله برای کشورمان فرصتی برای شکوفایی ملت ایران بود و دستاورد‌ها و تبعات مثبتی داشته که نمایش روحیه ایثار و فداکاری و حس برادری و تعامل بین مردم کشورمان از جمله آن‌ها است.
وی افزود: امروز باید جوانان کشورمان بدانند، اینکه در تاریخ ثبت شده که یک وجب از خاک کشورمان در اختیار دشمن قرار نگرفت خواست یک طبقه یا یک قشر نبوده بلکه خواست همه ملت در دفاع مقدس بوده است.
این مسئول با بیان اینکه دفاع مقدس فرهنگی متعلق به تمامی اقشار جامعه است و همدلی در برابر دشمنان باعث شد تا در دفاع مقدس و در دوران پس از آن موفق باشیم، افزود: امنیت امروز به برکت خون جوانانی است که جان دادند تا خاک کشورشان از گزند دشمنان این آب و خاک مصون بماند.
ملازاده در ادامه از برگزاری مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس به شیوه مجازی در مراکز قرآنی البرز خبر داد و گفت: به‌مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس مراکز و مؤسسات قرآنی البرز با استفاده از ظرفیت فضای مجازی با برگزاری مراسم سخنرانی و یادواره شهدا این ایام را گرامی می‌دارند.
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز تصریح کرد: برای اجرای درست این برنامه براساس شیوه‌نامه‌های بهداشتی، اداره امور قرآنی استان با دعوت از مبلغان بومی در مسیر تبیین ارزش‌های انقلاب و بیان رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس اقدام کرده است.
این مسئول بیان کرد: اداره امور قرآنی استان البرز به‌منظور پربار اجرا شدن برنامه‌های این ایام با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و همکاری مؤسسات و مراکز قرآنی استان برپایی مسابقات فرهنگی، تهیه محتوای دینی و مذهبی با مضمون سبک زندگی شهدا و برپایی محفل مجازی شعر مقاومت را نیز در دستور کار قرار داده است.

انتهای پیام
captcha