توزیع 300 بسته کمک معیشتی بین خانواده‌های زندانیان البرز
کد خبر: 3925085
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹

توزیع 300 بسته کمک معیشتی بین خانواده‌های زندانیان البرز

مدیرکل زندان‌های البرز از توزیع ۲۰۰ سبد غذایی و ۱۰۰ سبد کالا بین خانواده‌های زندانیان این استان خبرداد.

توزیع 300 بسته کمک معیشتی بین خانواده‌های زندانیان البرز

به گزارش ایکنا از البرز به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های البرز، اسماعیل جمیاری، مدیرکل زندان‌های البرز، اظهارکرد: مرکز نیکوکاری شهدای زندان‌های استان البرز در مدت کمتر از یکسال فعالیت خود توانسته در زمینه محرومیت‌زدایی، کمک‌های مؤمنانه و آزادسازی زندانیان نیازمند اقدامات مؤثری را انجام دهد.
وی گفت: این مرکز برای نخستین بار به صورت پایلوت در استان البرز راه‌اندازی شده است و ماموریت آن ارتقای اقدامات حمایتی نسبت به مددجویان و خانواده‌های آنان مطابق دستورالعمل‌ها و مقررات است.
عضو شورای قضایی استان البرز افزود: این مرکز با شناسایی و جذب خیرین و همچنین تعامل با مراکز، نهادها، مؤسسات و خیریه‌ها توانسته چتر حمایتی اداره کل زندان‌ها را بیش از پیش بر سر مددجویان و خانواده‌های آنان گسترش دهد و در آزادسازی زندانیان، ارائه تسهیلات با کارمزد چهار درصد و کمک‌های بلاعوض به ویژه در ایام شیوع ویروس کرونا گام‌های مؤثری را بردارد.
مدیرکل زندان‌های استان البرز گفت: با کمک خیرین و رایزنی با ارگان‌های دیگر توانستیم ۳۰ مورد وام چهار درصد به متقاضیان پرداخت کنیم و همچنین با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) و ایجاد هم‌افزایی مبلغ سه میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان به ۱۲۰۰ خانوار در سطح استان کمک نقدی نماییم.

انتهای پیام
captcha