مسائل عمومی مردم را فدای مسائل شخصی نکنید
کد خبر: 3925078
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳

مسائل عمومی مردم را فدای مسائل شخصی نکنید

امام جمعه فردیس از شهردار فردیس خواست تا مسائل عمومی مردم را فدای مسائل شخصی خود نکند و تاکید کرد: مبادا به بهانه عضو خانواده شهرداری کرج بودن، مطالبه حق مردم فردیس را پیگیری نکنید، مصلحت مردم فردیس باید در اولویت امور قرار گیرد.

مسائل عمومی مردم را فدای مسائل شخصی خود نکنید

به گزارش ایکنا از البرز، حجت الاسلام علی‌اکبر ایمانی، امام جمعه فردیس، شامگاه چهارشنبه، دوم مهرماه در مراسم معارفه شهردار جدید فردیس که در سالن ولایت ارشاد شهرستان فردیس برگزار شد، با اشاره به تعدد انتخاب شهردار توسط شورای فردیس برای این شهر، گفت: امیدواریم این آخرین معارفه شهردار در این دوره شورا باشد و در صورتی که مراسم معارفه‌ای برای شهردار دیگری در این دوره شورا برگزار شود؛ من دیگر شرکت نخواهم کرد.
وی، صداقت، صراحت، شفافیت و امانتداری را از ویژگی های شهردار دانست و ضمن اعلام حمایت از مدیران صادق که مصلحت مردم را در اولویت دارند؛ از شهردار جدید فردیس خواست تا در انجام امور شهر اهل رودربایستی و دور زدن نباشد و از تضییع حقوق مردم در هر شرایطی، جلوگیری کند.
ایمانی در بخش دیگری حداقل انتظار مردم شهر فردیس را ساماندهی موضوع انتزاع شهرداری فردیس از کرج اعلام کرد و ضمن درخواست پیگیری جدی این امر توسط شهردار جدید فردیس، خاطر نشان کرد: باید حق و حقوق مردم فردیس از شهرداری کرج مشخص و سازمان های وابسته شهرداری مستقل شود. همچنین از مسئولان استانداری می‌خواهیم تا موضوع انتزاع شهرداری فردیس را به عنوان مطالبه مردم، مورد حمایت و پیگیری جدی قرار دهند.
وی در خصوص عدم تعیین تکلیف و نامشخص بودن حدود و حریم شهرستان فردیس گلایه و بر لزوم پیگیری و تعیین تکلیف این موضوع توسط فرماندار فردیس تاکید کرد.
ایمانی در پایان از شهردار فردیس خواست تا مسائل عمومی مردم را فدای مسائل شخصی خود نکند و تاکید کرد: مبادا به بهانه عضو خانواده شهرداری کرج بودن، مطالبه حق مردم فردیس را پیگیری نکنید، مصلحت مردم فردیس باید در اولویت امور قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha