سوگواره قرآنی حسینی در کرج برگزار می‌شود
کد خبر: 3924955
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳

سوگواره قرآنی حسینی در کرج برگزار می‌شود

سوگواره قرآنی حسینی دهم مهرماه در دانشگاه آزاد کرج برگزار می‌شود.

سوگواره قرآنی حسینی در کرج برگزار می‌شود

علی گلدوست، مسئول دارالقرآن بسیج البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، از برگزاری سوگواره قرآنی حسینی در کرج خبر داد و گفت: این سوگواره دهم مهرماه ساعت 15 در دانشگاه آزاد کرج برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم با حضور سیدجواد حسینی،‌ قاری بین‌المللی، سیدامیرعلی ناصری، قاری نوجوان استانی و مداحی جواد کریمی و امیرحسین باقری برگزار می‌شود.

این مسئول بیان کرد: شرکت در این مراسم برای عموم شهروندان آزاد است و علاقمندان به قرآن و اهل‌بیت عصمت و طهارت می‌توانند در این مراسم معنوی شرکت کنند و از فضای معنوی آن بهره‌مند شوند.

گلدوست هدف از برگزاری این مراسم را استفاده از ظرفیت ماه محرم و صفر برای ترویج فرهنگ قرآنی دانست و گفت: ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) فرصت بسیار خوبی برای آشنایی مردم با قرآن و اهل‌بیت(ع) است لذا باید از این فرصت برای تبیین مبانی الهی و پیامد حرکت تاریخی امام حسین(ع) استفاده کرد.

مسئول دارالقرآن بسیج البرز در پایان با اشاره به اهتمام سالار شهیدان به قرائت قرآن‌کریم تصریح کرد: همانطور که امام حسین(ع) در شب عاشورا از دشمنان مهلت گرفت تا به تلاوت قرآن و اقامه نماز بپردازند لذا شایسته است پیروان و عزاداران سالار شهیدان به این سیره بیش از پیش عمل کنند و فرهنگ انس با قرآن‌کریم در ماه محرم و صفر بیش از پیش شکل بگیرد.

انتهای پیام
captcha