توزیع 350 بسته کمک معیشتی بین دانش‌آموزان کرجی
کد خبر: 3924686
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷

توزیع 350 بسته کمک معیشتی بین دانش‌آموزان کرجی

350 بسته کمک معیشتی و لوازم‌التحریر در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت کرجی توزیع شد.

توزیع 350 بسته کمک معیشتی بین دانش‌آموزان کرجی

به گزارش ایکنا از البرز، همزمان با هفته دفاع مقدس، 350 بسته کمک معیشتی و لوازم‌التحریر در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت کرجی توزیع شد.
بسته‌های کمک‌های مومنانه به همت گروه جهادی شهید مدافع حرم محمد اینالو حوزه بسیج دانش‌آموزی ۱۱۶۰ سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج و با مشارکت دانش‌آموزان و معلمان ناحیه یک آموزش وپرورش ناحیه کرج تهیه و توزیع شده است.
فرزاد شعبانی، رییس آموزش و پرورش ناحیه یک کرج در حاشیه اهدای این بسته‌های معیشتی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۳۶هزار دانش‌آموز شهید بسیجی از برگزاری دو مرحله رزمایش کمک مومنانه توسط دانش‌آموزان و فرهنگیان ناحیه یک آموزش و پرورش کرج با همکاری حوزه‌های بسیج دانش آموزی خبرداد و گفت: در مرحله اول ۲۰۰ میلیون تومان کمک در قالب بسته‌های معیشتی با کمک خیرین و گروه جهادی شهید مدافع حرم محمد اینالو به دانش‌آموزان بی‌بضاعت کرجی هدیه شد و علاوه بر آن با مشارکت معلمان و خانواده‌های دانش‌آموزان، کارگاه‌های دوخت ماسک راه‌اندازی شد.
وی بیان کرد: همچنین ضدعفونی‌کردن مدارس و اماکن پرتردد در دستور کار گروه‌های جهادی دانش‌آموزی قرار گرفت.
شعبانی گفت: همچنین دانش‎آموزان تهیه آب میوه برای مراکز درمانی و بیمارستانی کرج و بیماران کرونایی با علاقه و اشتیاق زائدالوصفی انجام دادند که اینکار آنها نشات گرفته از علاقه آنان به فرهنگ انسان‌ساز عاشورا و فرهنگ دفاع مقدس است و در این میان نقش معلمان و اولیای دانش‌آموزان بسیار انگیزه‌بخش وموثر بوده است.
شعبانی تصریح کرد: امروز ما شاهد اجرای مرحله دوم رزمایش کمک‌های مومنانه دانش‌آموزی هستیم که در این مرحله ۳۵۰ بسته کمک معیشتی با اولویت لوازم‌التحریرو مواد خوراکی بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت وخانواده‌های آنان توزیع خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha