توزیع بسته‌های معیشتی در البرز
کد خبر: 3924156
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲

توزیع بسته‌های معیشتی در البرز

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی البرز با بیان اینکه رزمایش کمک‌های مومنانه مصداق بارز روحیه همدلی و همبستگی است، گفت: توزیع بسته‌های معیشتی بسیج دانشجویی در مناطق محروم البرز آغاز شد.

توزیع بسته‌های معیشتی در البرز

به گزارش ایکنا از البرز، جعفر فلاح‌نژاد، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی البرز، 30 شهریور در حاشیه برگزاری رزمایش کمک های مومنانه ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز درجمع خبرنگاران اظهارکرد: دانشجویان بسیجی این استان به مناسبت هفته دفاع مقدس و به منظور کمک‌رسانی به افرادی که در بحران کرونا در کسب و کارشان آسیب وارد شده یاری‌رسانی کرده‌اند.
وی افزود: روحیه جهادی وهم نوع دوستی جهادگران بسیجی قابل ستایش است و در این رزمایش مومنانه ۲۱ گروه جهادی از جهادگران دانشگاه‌های استان البرز حضور دارند.
این مسئول بیان کرد: از امروز در مناطق حصارک، کمالشهر، نظرآباد، مشکین دشت و ماهدشت بسته‌های معیشتی بسیج دانشجویی در اختیار خانوارهای نیازمند قرار می‌گیرد.
فلاح‌نژاد اشاره کرد: در واقع در طول گذشت بیش از 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی بسیجیان و انسان‌های پاک و مخلص با تمام وجود خود از کشور در برابر تهدیدات محافظت کرده‌اند و در تمام عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در کنار مردم بوده‌اند و این‌بار نیز به فرمان ولی فقیه خود لبیک گفته و در تحقق فرمان ایشان در جهت کمک‌رسانی به نیازمندان با عنوان کمک‌های مومنانه لباس عمل به تن پوشیده‌اند.
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز اضافه کرد: در موقعیتی که اکنون به وجود آمده است و مردم در شرایط سخت اقتصادی به سر می‌برند گره‌ها فقط با روحیه بسیجی باز می‌شود.

انتهای پیام
captcha