رژه هفته دفاع مقدس در البرز برگزار نمی‌شود
کد خبر: 3923815
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲

رژه هفته دفاع مقدس در البرز برگزار نمی‌شود

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: با توجه به ضرورت جلوگیری از تجمعات، امسال رژه هفته دفاع مقدس برگزار نمی‌شود.

رژه هفته دفاع مقدس در البرز برگزار نمی‌شود

به گزارش ایکنا از البرز، سردار سیدیوسف مولایی، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) روز شنبه، ۲۹ شهریور ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برنامه‌های استانی هفته دفاع مقدس از ۲۲ تا ۲۹ شهریور ماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان برگزار شد.

وی افزود: با توجه به شیوع کرونا، در اجرای برنامه‌های استانی هفته دفاع مقدس محوریت با فضای مجازی بود و کمتر برنامه‌هایی که نیاز به تجمع و حضور مردم در کنار هم داشت، اجرایی شد.

مولایی با اشاره به مهمترین اهداف برنامه‌های برگزار شده، گفت: تبیین و انتقال ارزش‌های ایثار و شهادت به مردم به ویژه نسل جوان از مهمترین اهداف این برنامه‌های بوده است.

وی تأکید کرد: در تقویم ملی هم ۳۱ شهریور به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده که دو برنامه استانی و ۳۰۰ برنامه شهرستانی برای آن تدارک دیده شده است.

مولایی در پاسخ به اینکه امسال رژه آغاز هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود یا خیر گفت: با توجه به ضرورت جلوگیری از تجمعات امسال این رژه برگزار نمی‌شود.

این مسئول توضیح داد: سی و یکم شهریورماه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مدافع حرم با حضور ویدئو کنفرانسی رهبر معظم انقلاب قدردانی و تجلیل می‌شود و از بیانات و رهنمودهای ایشان بهره‌مند خواهیم شد. برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از دیگر برنامه‌های این هفته است.

انتهای پیام
captcha