برگزاری مسابقه قرآنی با محوریت آیات جهاد در نظرآباد
کد خبر: 3923357
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰

برگزاری مسابقه قرآنی با محوریت آیات جهاد در نظرآباد

همزمان با چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس مسابقه قرآنی با محوریت آیات جهاد در شهرستان نظرآباد برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه قرآنی با محوریت آیات جهاد در نظرآباد

محمد جان‌محمدلو، فرمانده سپاه ناحیه نظرآباد در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام و حمایت و پشتیبانی ماندگار ملت مقاوم ایران در هشت سال جنگ نابرابر است.
وی افزود: ملت انقلابی ایران در طول دوران دفاع مقدس با اتکا به خداوند متعال، اطاعت از ولایت و حفظ وحدت و حضور در صحنه توانست در برابر مقابل حجم گسترده‌ای از دشمنان که از صدام و عراق حمایت می‌کردند بایستد و اجازه ندهد وجبی از خاک مقدس میهن در اشغال متجاوزان بماند.
این مسئول بیان کرد: رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس، مخلصانه از میهن اسلامی دفاع کردند و امنیت، اقتدار و صلابت امروز، مرهون زحمات این قشر ایثارگر است.
جان محمدلو در ادامه به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان اشاره کرد و گفت: امسال باتوجه به شیوع ویروس کرونا برنامه‌های هفته دفاع مقدس بارعایت پروتکل های بهداشتی اجرا خواهد شد.
فرمانده سپاه ناحیه نظرآباد در اعلام اهم برنامه‌های هفته دفاع مقدس گفت: برگزاری مراسم شهرستانی با همکاری ارگان‌ها و ادارات شهرستان نظرآباد در میدان اصلی شهر، اجرای سرود، سخنرانی، تجلیل از رزمندگان و برگزاری نمایشگاه از جمله این برنامه‌ها است.
وی، برپایی ایستگاه محرم و دفاع مقدس(آشناکردن قشر عموم جامعه و تاثیر ماه محرم در دفاع مقدس و بررسی ابعاد مختلف آن در قالب پویش مجازی مردمی)، مصاحبه با رزمنده‌های صاحب‌نام شهرستان، برگزاری مسابقات جهاد از نگاه قرآن با محوریت آیات جهاد و دفاع از کوی و برزن و همچنین برگزاری چهار برنامه آبروی محله را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان نظرآباد برشمرد.
جان‌محمدلو گفت: برگزاری یادواره شهدا در شهرک سیدجمال الدین و یادواره شهدای دانش‌آموز شهرستان، برگزاری مسابقات فرهنگی، عکاسی و کتابخوانی، برگزاری بهترین خاطره دفاع مقدس در فضای مجازی، گلباران مزارشهدا، حضور راویان دفاع مقدس در مدارس و اجرای خاطره‌گویی از رشادت‌های رزمندگان از دیگر این برنامه‌ها است.

انتهای پیام
captcha