درخشش دانش آموزان فردیسی در مسابقات کشوری قرآن
کد خبر: 3923349
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵

درخشش دانش آموزان فردیسی در مسابقات کشوری قرآن

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش فردیس از درخشش دانش‌آموزان دوره متوسطه در سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی خبر داد.

درخشش دانش آموزان فردیسی در مسابقات کشوری قرآن

فرهاد منظوری، معاون پرورشی آموزش و پرورش فردیس در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: دانش‌آموزان دختر و پسر دوره اول و دوم متوسطه شهرستان فردیس در سی و هشتمین دوره ‌مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی موفق به کسب 90 رتبه برتر شدند.
وی افزود: با کسب 90 رتبه اول تا سوم توسط دانش‌آموزان متوسطه فردیس در سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز استان، آموزش و پرورش شهرستان فردیس همچون سال‌های گذشته در صدر ادارات استان قرار گرفت.
معاون پرورشی آموزش و پرورش فردیس گفت: در این مسابقات دانش‌آموزان فردیس در رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، تفسیر، صحیفه سجادیه، نهج‌البلاغه، اذان، مداحی، انشای نماز، احکام و حفظ عمومی و حفظ ویژه پنج جز، 10 جز، بیست جز و حفظ کل با سایر دانش‌آموزان به رقابت پرداختند.
وی با تاکید بر لزوم تربیت دینی و تعمیق باورهای اعتقادی در نسل جدید، بیان کرد: انس با قرآن و تدبر و تفسیر آن، آشنایی با سیره اهل بیت(ع)، ایجاد بینش و بصیرت دینی و قرآنی درنسل جدید به عنوان نسل آینده‌ساز کشور از جمله اهداف برگزاری این مسابقات است.
منظوری درخشش دانش‌آموزان فردیس در سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز را نشانه ریشه‌داربودن فرهنگ قرآنی در بین خانواده ها و تربیت اسلامی آنها دانست.
وی ضمن تبریک به دانش‌آموزان موفق در کسب رتبه‌های برتر سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز، از همکاری ویژه مدیران مدارس، معلمان دینی و پرورشی و اولیای دانش‌آموزان در کسب این موفقیت بزرگ، تقدیر کرد.

انتهای پیام
captcha