کرونا جان 6 البرزی دیگر را گرفت
کد خبر: 3923154
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸

کرونا جان 6 البرزی دیگر را گرفت

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته 6 بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده‌اند و مجموع جان‌باختگان این بیماری در استان به ۱۰۳۴ نفر رسید.

کرونا جان 6 البرزی دیگر را گرفت

محمد فتحی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز در خصوص آخرین وضعیت کرونا در البرز گفت: از دیروز تا امروز ۲۵شهریور ۱۰۴ بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شده‌اند.
وی افزود: مجموع کل موارد بستری شامل(قطعی، محتمل و مشکوک) از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز 16 هزار و ۵۴۹ نفر بوده که از این تعداد ۱۶ هزار و ۵۱۱ نفر مورد قطعی مثبت و بستری بوده‌اند.
فتحی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۴۵۱ نفر شامل موارد( قطعی، محتمل و مشکوک) در مراکز درمانی بستری هستند افزود: از این تعداد ۱۸۵ نفر بیمار قطعی کووید ۱۹ هستند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز عنوان کرد: در ۲۴ساعت گذشته تعداد ۶۰۰ نفر سرپایی به مراکز درمانی و بهداشتی استان با علائم مشکوک مراجعه کرده‌اند که ۱۰۴مورد در بیمارستان‌ها بستری شده‌اند.
فتحی با اشاره به اینکه تعداد ۱۱۳بیمار بستری شده جوان و پایین تر از سن ۵۰ هستند تصریح کرد: تعداد بیماران بستری شده بدحال در ۲۴ ساعته گذشته به ۱۲۱ نفر رسید.
وی افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته 6 بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده‌اند و مجموع جان‌باختگان این بیماری در استان به ۱۰۳۴ نفر رسید .
فتحی در پایان تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۵هزار و ۵۵نفر از مراکز درمانی ترخیص و خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۹ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند.

انتهای پیام
captcha