آزادی 38 زندانی جرائم غیرعمد در فردیس
کد خبر: 3917929
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴

آزادی 38 زندانی جرائم غیرعمد در فردیس

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان فردیس از آزادی ۳۸ زندانی جرائم غیرعمد با مشارکت خیرین در سال جاری خبر داد.

آزادی 38 زندانی جرائم غیرعمد در فردیس

غلامرضا نادری‌نژاد، مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان فردیس در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: با کمک و حمایت خیرین از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۸ زندانی واجد شرایط در جرائم غیرعمد آزاد شده است که از این تعداد چهار نفر خانم هستند.
وی با تاکید بر لزوم حمایت از خانواده زندانیان، افزود: خانواده زندانیان به عنوان قربانیان بی‌گناه، در معرض بسیاری از آسیب‌های اجتماعی قرار دارند که عدم حمایت از آنها شرایط زندگی را برای این خانواده ها سخت‌تر می‌کند.
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان فردیس گفت: به منظور کمک به معیشت خانواده‌های زندانیان، ۳۰۰ بسته حمایتی ازجمله برنج، روغن، ماکارونی، تخم مرغ و غیره در بین خانواده‌های زندانیان فردیس توزیع شد و چندین دست لباس برای فرزندان خانواده‌های زندانی تهیه و به آنها اهدا شد.
وی با بیان اینکه انجمن حمایت از زندانیان فردیس بیش از ۷۵۰ خانوار را تحت پوشش خود دارد؛ اضافه کرد: از این تعداد ۳۰۰ خانوار به فراخور نیازشان به صورت ماهیانه از سوی انجمن، بسته‌های حمایتی ویا کارت هدیه دریافت می‌کنند.
نادری‌نژاد با اشاره به نزدیکی ایام بازگشایی مدارس، اظهار کرد: هرساله از سوی انجمن بسته‌های لوازم‌التحریر و کمک تحصیلی برای فرزندان زندانیان تهیه می‌شود که در حال حاضر به تامین لوازم‌التحریر، کیف و کفش نیاز مبرم داریم.
وی ضمن تقدیر از همیاری خیرین در آزادی زندانیان، مشارکت خیرین در حمایت از خانواده‌های زندانیان را ضروری دانست و از خیرین شهرستان فردیس خواست در صورت امکان برای تهیه لوازم مورد نیاز دانش آموزان خانواده‌های زندانیان، انجمن را یاری کنند.
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان فردیس گفت: همشهریان محترم در صورت امکان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۱۶۷۶۲۵ و یا به حساب ۰۱۱۳۶۰۰۴۷۰۰۰۷ بانک ملی به نام انجمن حمایت از زندانیان شهرستان فردیس و همچنین شماره کارت ۵۰۲۹۰۸۷۰۰۱۰۸۵۶۰۷ و یا شماره حساب ۴۱۰۷۱۱۱۵۰۲۴۳۶۱۱ بانک تعاون به نام انجمن حمایت از زندانیان شهرستان فردیس واریز کنند.

انتهای پیام
captcha