اختتامیه دومین جشنواره فیلم کوتاه «البرز بانو» برگزار می‌شود
کد خبر: 3917661
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷

اختتامیه دومین جشنواره فیلم کوتاه «البرز بانو» برگزار می‌شود

مدیرکل بانوان استانداری البرز از برگزاری اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه البرز بانو با معرفی برگزیدگان هر بخش در فضای مجازی به صورت زنده خبر داد.

اختامیه دومین جشنواره فیلم کوتاه «البرز بانو» برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از البرز، مریم اسماعیلی‌فرد، مدیرکل بانوان استانداری البرز، 29 مردادماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مراسم اختتامیه دومین جشنواره فیلم کوتاه البرز بانو شامگاه 30 مرداد ساعت 20:30 دقیقه به صورت زنده از صفحه اینستاگرام جشنواره Instagram.com/alborzbanou و آپارات aparat.com/alborzbanoo پخش خواهد شد.

وی افزود: جشنواره البرز بانو با حمایت شهرداری کرج و همکاری انجمن سینمای جوان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف معرفی الگوهای موفق و ‌شاخص و مستند سازی توانمندی‌های زنان فرهیخته استان البرز در بخش‌های مختلف هناء بانو(فعالان عرصه تولید ملی)، ماه بانو(ایثار ، فداکاری، مسئولیت اجتماعی، مهربانو(مادران موفق، همسران موفق)، فخر بانو(افتخار آفرینان عرصه علم و دانش، ورزش و هنر و بخش ویژه دولت زنان(بانوان کارمند موفق و کارآمد) در سال ۹۸ فراخوان آثار شده است.

به گفته این مسئول، از مجموع آثار دریافتی ۸۰ اثر به مرحله بررسی هیات انتخاب راه‌یافته و در نهایت ۴۰ اثر در مرحله داوری به رقابت پرداختند.

اسماعیلی‌فرد بیان کرد: وعده ما با شهروندان نمایش آثار بر پرده سینما و برگزاری اختتامیه در فضایی فاخر بود که متاسفانه با توجه به پروتکل‌های بهداشتی پیشگیری از بیماری کرونا محقق نشد.

وی افزود: با توجه به هدف جشنواره که تصویر سازی واقعی از ظرفیت‌های زنان توانمند استان است متعهد هستیم از ظرفیت‌های فضای مجازی و صدا و سیمای استان برای دیده‌شدن آثار استفاده کنیم و امیدواریم به زودی امکان نمایش آثار منتخب بر پرده نمایش نقره‌ای فراهم شود.

انتهای پیام
captcha