اهدای ۱۱۰ کمک‌جهیزیه به نوعروسان محروم البرزی
کد خبر: 3915536
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷

اهدای ۱۱۰ کمک‌جهیزیه به نوعروسان محروم البرزی

مدیرکل کمیته امداد البرز گفت: ۱۱۰ سری کمک‌جهیزیه در ایام عید سعید غدیر خم با تعامل و هم‌افزایی کمیته امداد امام خمینی(ره) و مراکز نیکوکاری استان البرز بین نوعروسان محروم البرزی اهدا شد.

اهدای ۱۱۰ کمک‌جهیزیه به نوعروسان محروم البرزی

به گزارش ایکنا از البرز، محمد محمدی‌فرد، مدیرکل کمیته امداد البرز، روز یکشنبه، ۱۹ مرداد در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های این نهاد در ایام عید ولایت و امامت و لزوم حمایت ویژه از خانوارهای محروم در شرایط اقتصادی سخت کنونی گفت: اقلام تحویلی کمک جهیزیه شامل یخچال، فرش، اجاق گاز، جاروبرقی، پتو ظروف آشپزخانه بود که تحویل نوعروسان نیازمند شده است.
محمدی‌فرد با اشاره به لزوم پاسداشت رزمندگان خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا افزود: حضور کاروان شادی در بیمارستان امام علی(ع) با اجرای برنامه‌های متنوع سرود، مولودی‌خوانی و تجلیل از کادر درمان که در شرایط کنونی فداکارانه مشغول خدمت به بیماران کرونایی هستند به عنوان ویژه برنامه روز عید سعید خم حال و هوای معنوی را در بین کارکنان این واحد درمانی ایجاد کرد.
مدیرکل کمیته امداد امام(ره) البرز همچنین گفت: تعدادی از پزشکان طی اقدامی تحسین برانگیز با حضور در مدرسه امام علی(ع) در دو نوبت صبح و عصر به بیماران منطقه محروم اسلام آباد خدمات ویزیت رایگان ارائه کردند.
گفتنی‌است راه‌اندازی کاروان شادی در سطح شهر، پخش نوای غدیر از ۱۱۰ مسجد، توزیع نان رایگان در ۱۱۰ نانوایی، آذین‌بندی اصناف و توزیع شیرینی و شربت با رعایت نکات بهداشتی، طبخ و توزیع غذا و توزیع بسته‌های معیشتی ازجمله اقدامات صورت گرفته در روز عید سعیدغدیر بود.

انتهای پیام
captcha