شهدای مدافع حرم اسوه واقعی کفرستیزی و حق‌طلبی هستند
کد خبر: 3915369
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶

شهدای مدافع حرم اسوه واقعی کفرستیزی و حق‌طلبی هستند

مدیرکل آموزش و پرورش البرز با گرامیداشت سالروز شهادت شهید محسن حججی گفت: شهدای مدافع حرم الگوی واقعی و اسوه حقیقی کفرستیزی و حق‌طلبی در برابر دشمنان هستند.

شهدای مدافع حرم اسوه واقعی کفرستیزی و حق‌طلبی هستند

سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: شهدای مدافع حرم همانند شهید حججی با اخلاص و ایمان کامل، خود را وقف دفاع از دین کردند. آنها الگوی واقعی کفرستیزی و حق‌طلبی در برابر دشمنان هستند.
وی بیان کرد: زندگی و شهادت شهیدی چون محسن حججی بدون‌شک الگویی بی‌نظیر از فداکاری، ولایتمداری، دفاع ازحق و حقیقت و تمام خوبی‌ها و زیبایی‌هاست که عاقبت در راه آرمان‌های نظام اسلامی به شهادت رسید.
قاسمی تصریح کرد: گروه تکفیری داعش که دست‌پرورده آمریکا و دنیای استکباری است با به شهادت رساندن شهید حججی بار دیگر به روشنی ماهیت ضدانسانی و ضد دینی خود را به دنیا نشان داد.
این مسئول یادآورشد: لازم است زوایای زندگی شهدای گرانقدر را به نحو شایسته به زبان قلم، هنر و رسانه در دید همگان قرارداد تا همچنان فرهنگ شهادت و فداکاری زنده بماند.
وی اضافه کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید همواره در جامعه اسلامی و بین اقشار جامعه و به خصوص نوجوانان وجوانان تقویت شود تا دشمنان در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام بمانند.
مدیرکل آموزش و پرورش البرز بیان کرد: بی‌تردید همه شهدای مدافع حرم، باعظمت و عزیز هستند و تکریم تک‌تک آن‌ها وظیفه آحاد ملت است.
شهید مدافع حرم محسن حججی ۲۵ ساله اهل نجف آباد اصفهان و عضو لشکر زرهی هشت نجف اشرف بود که در دفاع از حرم حضرت زینب(س) در سوریه به دست گروه تکفیری تروریستی داعش به شهادت رسید.

انتهای پیام
captcha