برگزیدگان مسابقات قرآن روستایی و عشایری چهارمحال‌وبختیاری تجلیل شدند
کد خبر: 3915076
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷

برگزیدگان مسابقات قرآن روستایی و عشایری چهارمحال‌وبختیاری تجلیل شدند

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی چهارمحال‌وبختیاری از معرفی و تجلیل برگزیدگان استانی بیست‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن کریم کمیته روستایی و عشایری سازمان جهاد کشاورزی استان همزمان با ایام دهه امامت و ولایت و عید غدیر خم خبر داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حبیب‌الله زمانی، مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به تجلیل از برگزیدگان استانی بیست‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن کریم کمیته روستایی و عشایری سازمان جهاد کشاورزی استان همزمان با ایام دهه امامت و ولایت و عید غدیر خم، اظهار کرد: روز گذشته، ۱۵ مردادماه، در مراسمی از سادات و نیز برگزیدگان قرآن کریم کمیته روستایی و عشایری تجلیل به عمل آمد.

وی افزود: این مسابقات با حضور 75 نفر از برادران و خواهران در رشته‌های اذان، دعا، تفسير، قرائت، حفظ يك جزء، سه جزء، پنج جزء و ده جزء در بهمن‌ماه سال گذشته برگزار شده بود.

حجت‌الاسلام زمانی گفت: ارتقای بینش قرآنی، ترویج فرهنگ و تفکر قرآنی، تربیت قاریان و حافظان و ایجاد رقابت سالم و سازنده میان روستاییان و عشایر را از اهداف برگزاری هر ساله این مسابقات است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی استان با اشاره به راهیابی ۱۴ نفر به مرحله کشوری این مسابقات، تصریح کرد: سال گذشته نیز ۱۵ نفر رتبه برتر استانی را کسب کردند و برای مسابقه کشوری به مشهد مقدس اعزام شدند.

حجت‌الاسلام زمانی با اشاره به رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، گفت: در این مراسم علاوه بر تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآن روستایی و عشایری استان و مسابقات قرآن ویژه ماه مبارک رمضان، شرح واقعه غدیر، تجلیل از سادات و مولودی‌خوانی اهل‌بیت(ع) از دیگر بخش‌های مراسم بود.

انتهای پیام
captcha