اقدامات کرونایی «جمعیت امام ‌رضایی‌ها» در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 3915046
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۵:۴۹

اقدامات کرونایی «جمعیت امام ‌رضایی‌ها» در چهارمحال‌وبختیاری

مسئول «جمعیت امام ‌رضایی‌ها» چهارمحال‌وبختیاری از توزیع و پخش یک‌هزار بسته اقلام موادغذایی و بهداشتی توسط داوطلبان جمعیت امام رضایی‌های استان در قالب کمک مؤمنانه خبر داد‌.

اقدامات کرونایی «جمعیت امام ‌رضایی‌ها» در چهارمحال‌وبختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، محسن غلامی، مسئول «جمعیت امام ‌رضایی‌ها» چهارمحال‌وبختیاری ۱۵ مرداد‌ماه در جمع خبرنگاران استان، اظهار کرد: جمعیت امام رضایی‌ها در کشور از سال ۹۶ فعالیت خود را آغاز به فعالیت کرده و در چهارمحال‌وبختیاری نیز این جمعیت از ۱۵ اسفند سال گذشته به صورت رسمی به ثبت رسید که همزمان با شیوع ویروس کرونا در استان بود.

مسئول جمعیت امام رضایی‌های استان در ادامه بیان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا در استان این جمعیت‌فعال برای ضدعفونی معابر، تهیه لباس مخصوص با راه‌اندازی کارگاه دوخت لباس و ماسک ظرف یک روز به صورت خود جوش اقدام کرده و تاکنون ۳ هزار ماسک توسط جمعیت امام رضایی‌ها به صورت رایگان توزیع شده است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص کمک مؤمنانه، افزود: در این راستا حدود یک‌هزار بسته اقلام مواد غذایی و بهداشتی در میان خانواده‌های نیازمند توزیع شده و در این زمینه اولویت با خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده ناشی از ویروس کرونا بود.

غلامی گفت: در زمان شیوع ویروس کرونا، منازل خانواده شهدا در استان از جمله منازل شهیدان حسینی و عباسیان به عنوان محل جمع‌آوری و بسته‌بندی کمک‌های مؤمنانه در اختیار جمعیت امام رضایی‌های استان قرار گرفت.

مسئول جمعیت امام رضایی‌های استان اضافه کرد: طی دو روز گذشته و در آستانه عید غدیر خم، حدود ۶۵ بسته اقلام غذایی در میان نیازمندان استان توزیع شده و در نیمه‌شعبان سال جاری نیز حدود ۶۰ بسته موادغذایی توسط این جمعیت امام‌رضایی‌ها به نیازمندان اختصاص یافت.

وی به دیگر فعالیت‌های داوطلبان جمعیت امام رضایی‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: محرومیت‌زدایی جزوی از برنامه اصلی جمعیت امام‌رضایی‌ها به شمار می‌رود و هدف اصلی در این راستا، رسیدگی به نیازمندان است. خدمت‌گزاری در موکب‌های اربعین، ازدواج آسان و کار آفرینی از دیگر فعالیت‌هایی است که در دستور کار جمعیت امام‌رضایی‌ها قرار دارد.

انتهای پیام
captcha