پیشتازی سپاه در اقدامات پیشگیری از شیوع کرونا / آمادگی سازمان بهشت زهرا(س) برای روزهای سخت‌تر
کد خبر: 3914999
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸
در دیدار فرمانده سپاه حضرت روح‌الله(ره) و مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) مطرح شد؛

پیشتازی سپاه در اقدامات پیشگیری از شیوع کرونا / آمادگی سازمان بهشت زهرا(س) برای روزهای سخت‌تر

فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح‌الله(ره) باقرشهر گفت: سازمان بهشت زهرا(س) از مدیریت جهادی بسیار خوبی برخوردار بوده و این از لطف امام و شهدا است و هرکسی در محل خدمت کند در واقع خادم شهدا و مردم خواهد بود.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، سرهنگ آرزومندی، فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح‌الله(ره) باقرشهر، ۱۵ مردادماه در دیدار با سعید خال، مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) که در محل این سازمان برگزار شد، با اشاره به سازمان‌های پیشگام در پیشگیری از انتشار بیماری کرونا، عملکرد مجموعه سازمان بهشت زهرا(س) را نمونه‌ای خوب برای سازمان‌های دیگر دانست و گفت: ما از روزهای اول شیوع ویروس منحوس کرونا شاهد زحمات و تلاش‌های همکارانتان برای برگزاری مراسم کفن و دفن بیماران متوفی کرونایی بوده‌ایم به همین جهت از شما تقدیر و تشکر می‌کنیم.


فرمانده سپاه حضرت روح‌الله(ره) در ادامه اظهار کرد: سازمان بهشت زهرا(س) از مدیریت جهادی بسیار خوبی برخوردار بوده و این از لطف امام و شهدا است و هر کسی در محل خدمت کند در واقع خادم شهدا و مردم خواهد بود و در پیروی از ولی فقیه پیشقدم هستید.


در  این دیدار سعید خال، مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) عملکرد سپاه را در اقدامات پیشگیرانه ویروس منحوس کرونا پیشتاز دانست و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این برهه بحرانی مبارزه همه جانبه با ویروس کرونا خوش درخشید.

 

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) در ادامه افزود: ما تا به امروز برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و غربالگری کارکنان سازمان ۸۰۰ میلیون تومان هزینه کرده‌ایم و حتی یک نفر فوتی هم نداشته‌ایم. کارکنان بهشت زهرا واقعا در حال کار و تلاش و ایثار هستند.

 

وی گفت: سازمان بهشت زهرا(س) تعامل بسیار خوبی با سپاه دارد. من و همه همکاران در راستای همکاری‌های فرهنگی و اجتماعی و امنیتی در کنار سپاه هستیم.

 

سعید خال در پایان اظهار کرد: ما خودمان را برای روزهای سخت‌تری آماده کرده‌ایم تعامل ما با سپاه در سال‌های اخیر بی‌سابقه بوده است.

حسین رشیدی

انتهای پیام
captcha