كمك 2 میلیارد ریالی خیران سلامت به 2 درمانگاه مركزی شیراز
کد خبر: 3914990
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰

كمك 2 میلیارد ریالی خیران سلامت به 2 درمانگاه مركزی شیراز

رئیس مجتمع‌های تخصصی و فوق تخصصی شهید مطهری و امام رضا(ع) شیراز از اهدای 2 میلیارد ریالی کمک‌های خیرین سلامت استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد که صرف توسعه تجهیزات این دو درمانگاه بزرگ شهر شیراز شده است.

به گزارش ایكنا از فارس، علی جنگجو، رئیس مجتمع‌های تخصصی و فوق تخصصی شهید مطهری و امام رضا(ع) شیراز امروز، 15 مردادماه در جمع خبرناگران با تاکید بر اینکه همت خیرین سلامت تحسین برانگیز است، گفت: از ابتدای سال جاری که درگیر بحران کرونا بوده‌ایم، شاهد خلق صحنه‌هایی زیبا و حمایت مردم از همنوعان خود هستیم.

وی ادامه داد: حمایت خیرین حوزه سلامت از تأمین تجهیزات و اقلام بهداشتی مورد نیاز، سبب افزایش انگیزه و تقویت روحیه مدافعان سلامت و کادر درمان در این بحران شده است.

جنگجو اضافه کرد: با پیگیری و تلاش واحد مددکاری درمانگاه، چهار دستگاه فن کوئل به ارزش نزدیک به چهارصد میلیون ریال، یک دستگاه پرده هوا ویژه در ورودی بخش شیمی درمانی به ارزش نزدیک به یکصدمیلیون ریال، تعدادی ماسک و شیلد محافظ به ارزش هفتاد میلیون ریال، تعدادی تابوره آزمایشگاهی به ارزش نزدیک به ۱۵۰ میلیون ریال و سه عدد ویلچر به ارزش نزدیک به پنجاه میلیون ریال از جمله اقلام اهدایی از سوی خیرین سلامت استان به این مرکز درمانی بوده است.

وی اظهار كرد: همچنین از آغاز سال جاری، بیش از سیصد میلیون ریال نیز بر اساس فاکتور از راه قرارداد با داروخانه‌ها، برای خرید داروی بیماران شیمی درمانی هزینه شده است.

رئیس مجتمع‌های تخصصی و فوق تخصصی شهید مطهری و امام رضا(ع) ضمن قدردانی از بانو بناکار و آقایان ایزدی، نعمتی، صفری و مؤسسه خیریه «تسکین مهر» برای مشارکت در توسعه خدمات حوزه سلامت، ابراز امیدواری کرد تا با ادامه‌دار بودن روند این همدلی و کنار هم بودن مردم و مسؤلان، بتوانیم از این بحران عبور کرده و روزهای خوشی را تجربه کنیم.

انتهای پیام
captcha