پویش «همدلی مؤمنانه در نهضت ایران همدل» اجرا می‌شود
کد خبر: 3914953
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
از عید غدیر تا پایان ماه صفر؛

پویش «همدلی مؤمنانه در نهضت ایران همدل» اجرا می‌شود

رئیس سازمان بهزیستی، از اجرای پویش همدلی مؤمنانه در نهضت ایران همدل، از روز عید غدیر تا پایان ماه صفر خبر داد و گفت: خیران می‌توانند نذورات نقدی و غیرنقدی خود را به جامعه هدف بهزیستی هدیه کنند.

به گزارش ایکنا، وحید قبادی‌دانا، رئیس سازمان بهزیستی، امروز، 15 مردادماه، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان سازمان بهزیستی پویش همدلی مؤمنانه را برای کمک به جامعه هدف بهزیستی اجرا کرد، گفت: در عید قربان نیز مقام معظم رهبری در فرمایشات خود تأکید کردند که در جریان اول کمک مؤمنانه مردم وارد شدند و به معنای واقعی کمک کردند و باز هم باید همین کار انجام شود.

وی با بیان اینکه بر همین مبنا بهزیستی در این مرحله پویش همدلی مؤمنانه در نهضت ایران همدل را همگام با سایر نهادها و دستگاه‌های فعال در پویش ایران همدل آغاز می‌کند، گفت: این پویش از عید غدیر آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه دارد. عنوان این پویش در چارچوب سیر همدلی مؤمنانه و در قالب نهضت ایران همدل شکل می‌گیرد. این پویش با عنوان «کرامت علوی، شور حسینی» در فاصله زمانی عید غدیر، محرم و ماه صفر ادامه دارد و جهت ارائه کمک معیشتی برای جامعه هدف بهزیستی خواهد بود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور افزود: تهیه لوازم کمک آموزشی و نوشت‌افزار به ویژه وسایل مورد نیاز برای آموزش مجازی دانش‌آموزان و دانشجویان جامعه هدف بهزیستی و اقلام بهداشتی و درمانی برای افراد مراکز نگهداری شبانه‌روزی معلولان و سالمندان در سطح کشور در این پویش دنبال می‌شود تا از ابتلا به کرونا پیشگیری کرده و برای رفع مشکلات این افراد کمک کند.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط سخت اقتصادی حضور مؤمنانه ایران اسلامی در این پویش می‌تواند مانند جریان قبلی باعث شود تا کمک‌ها سریع، دقیق و شایسته به نیازمندان برسد و نهضت مردمی را شکل دهد که مردم ایران از پیر و جوان در آن شرکت کنند و همدلی خود را در قالب کمک رسانی به نیازمندان نشان دهند.

قبادی‌دانا با اشاره به اینکه برای حفظ و ارتقای سلامت جامعه هدف و توانمندسازی افراد محصل هموطنان می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت حساب مشارکت‌های مردمی سازمان به شماره ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۰۷۰۷۰۷۵  یا # ۹* ۷* ۷۳۳* بخش نیکوکاری نرم افزارهای آپ و سکه پرداخت کنند، گفت: خیران می‌توانند کمک‌های غیرنقدی، نذورات و اقلام یا جیره‌های خشک غذایی را که قصد داشتند در محرم و صفر نذر کنند، به ادارات بهزیستی شهرستان و استان‌های سراسر کشور ارائه کنند تا به دست خانوارهای جامه هدف برسد.

انتهای پیام
captcha