توزیع ۸۰ میلیارد ریال گوشت قربانی بین نیازمندان البرزی
کد خبر: 3914614
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰

توزیع ۸۰ میلیارد ریال گوشت قربانی بین نیازمندان البرزی

۸۰ تن گوشت قربانی به ارزش ۸۰ میلیارد ریال با مشارکت خیران و مراکز نیکوکاری البرز بین مددجویان تحت حمایت این نهاد و سایر نیازمندان توزیع شد.

توزیع ۸۰ میلیارد ریال گوشت قربانی بین نیازمندان البرزی

محمد محمدی‌فرد مدیرکل کمیته امداد البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز با اشاره به لزوم مشارکت خیران در طرح‌های متنوع این نهاد و به‌منظور رفع نیازهای جوامع محروم استان گفت: امسال ۷۰۰ پایگاه جمع‌آوری نذورات قربانی در استان البرز برپا شد و برخی از خیران نیز برای اهدای نذر قربانی به نیازمندان از روش هم‌افزایی با کمیته امداد امام(ره) به عبارتی تأمین منابع مالی تهیه دام به‌صورت مشارکتی با این نهاد استفاده کردند که موجبات توسعه این امر خیر را فراهم کرد.
وی با اشاره به بازدید حوزه نظارت و بازرسی از پایگاه‌های جمع‌آوری نذورات و قربانگاه‌های صنعتی افزود: باوجود شیوع ویروس منحوس کرونا رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی در دستور کار قرار گرفت و بازرسان این نهاد در روز عید قربان با حضور در محل ذبح و توزیع گوشت قربانی بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نظارت داشتند.
محمدی‌فرد گفت: در عید قربان امسال ۸۰ تن گوشت قربانی به ارزش ۸۰ میلیارد ریال با مشارکت خیران و از طریق دفاتر کمیته امداد امام(ره) و مراکز نیکوکاری استان البرز بین مددجویان تحت حمایت این نهاد و سایر نیازمندان توزیع شد.
مدیرکل کمیته امداد البرز یادآور شد: مردم و خیران برای پرداخت نذورات قربانی علاوه بر دفاتر کمیته امداد امام(ره) و مراکز نیکوکاری از کد دستوری #۱*۸۸۷۷* و شماره کارت مجازی نیز استفاده کردند.

انتهای پیام
captcha