آزادی 33 زندانی جرائم غیرعمد توسط خیرین فردیسی
کد خبر: 3914390
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴

آزادی 33 زندانی جرائم غیرعمد توسط خیرین فردیسی

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان فردیس گفت: ۳۳ زندانی جرائم غیعمد با حمایت خیرین و گذشت شاکیان طی سال جاری در این شهرستان از زندان آزاد شدند.

آزادی 33 زندانی جرائم غیرعمد توسط خیرین فردیسی

غلامرضا نادری‌نژاد، مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان فردیس در گفت و گو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: ۳۳ زندانی جرائم غیرعمد با حمایت خیرین و گذشت شاکیان طی سال جاری در این شهرستان از زندان آزاد شدند.
وی افزود: مجموع بدهی این زندانیان دو میلیارد و ۸۹۱ میلیون و ۸۳۰ هزار ریال بود که با حمایت خیرین پرداخت شد.
این مسئول گفت: انجمن حمایت از زندانیان فردیس به مناسبت اعیادسعید قربان و غدیرخم ۲۵۰ بسته حمایتی شامل برنج، ماکارانی، روغن ،تخم مرغ و ... بین خانوادهای زندانیان تحت پوشش توزیع کردند.
نادری‌نژاد بیان کرد: فردی که بنا به عللی در زندان به‌سر می‌برد باید خانواده وی مورد حمایت قرار گیرد و وظیفه داریم به کمک خانواده زندانیان نیازمند بشتابیم.
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان فردیس گفت : امسال ۲۵ سرپرست خانواده زندانی و ۱۵ نفر از زندانیان زندان آزاد شده در کارگاه‌های تولیدی مشغول به کار شدند.
وی از خیرین خواست کمک‌های خود را به حساب شماره ۰۱۱۳۶۰۰۴۷۰۰۰۷ بانک ملی و حساب شماره ۴۱۰۷۱۱۱۵۰۲۴۳۶۱۱ بانک توسعه تعاون به نام انجمن حمایت از زندانیان شهرستان فردیس واریز کنند.

 

انتهای پیام
captcha