110 برنامه خیابانی ویژه دهه ولایت در کرج برگزار می‌شود
کد خبر: 3914380
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰

110 برنامه خیابانی ویژه دهه ولایت در کرج برگزار می‌شود

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج گفت: به مناسبت دهه ولایت و عیدسعید غدیر خم، ۱۱۰ ویژه برنامه خیابانی در کرج اجرا می‌شود.

110 برنامه خیابانی ویژه دهه ولایت در کرج برگزار می‌شود

حسین سعیدی سیرایی، رییس سازمان فرهنگی ،اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: به مناسبت دهه ولایت و عیدسعید غدیر خم، ۱۱۰ ویژه برنامه خیابانی در کرج اجرا می‌شود.
وی افزود: براین اساس ۱۱۰ برنامه خیابانی شامل شعرخوانی و جشن سیار در تمامی نقاط شهر کرج کلید خورده و تا پایان دهه ولایت ادامه دارد.
این مسئول بیان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و عدم امکان برگزاری جشن‌ها و مراسم تجمعی، با اجرای سرودهای خیابانی در تمام مناطق دهگانه شهرداری کرج، شادی و شعف مهمان منازل شهروندان گرامی خواهد شد.
وی تصریح کرد: در کنار جشن‌های خیابانی تقدیر از خانواده شهدای سادات، مسابقات اینترنتی غدیرشناسی، چراغانی و آذین‌بندی محلات و خیابان‌ها به مناسبت این ایام اجرا می‌شود.
سعیدی سیرایی اضافه کرد: همچنین براساس مصوبات کارگروه اجرایی عیدغدیر در شهر کرج و استان البرز، برنامه‌های متعدد دیگری نظیر مسابقه عصر جدید خدمت، کتابت خطبه‌غدیر توسط هنرمندان البرزی، آیین خوانش خطبه غدیر، شب شعرهای آیینی و همچنین توزیع بسته‌های حمایتی به اقشار مستمند و نیازمند و .... با مشارکت مدیریت شهری برگزار خواهد شد.
وی گفت: غدیر ۹۹ و دهه ولایت امسال به دلیل شرایط خاص کشور و وجود ویروس کرونا، اهتمام ویژه‌ای را می‌طلبد و امیدواریم با همکاری کلیه دستگاه‌های اجرایی، جشنی متفاوت و باشکوه را برگزار و ارادت ویژه و قلبی‌مان را به ساحت مقدس حضرت امیرالمومنین(ع) تقدیم کنیم.

 

 

انتهای پیام
captcha