دانش‌آموزان البرزی به پویش «همکلاسی‌های مهربان» پیوستند
کد خبر: 3914140
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹

دانش‌آموزان البرزی به پویش «همکلاسی‌های مهربان» پیوستند

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: پویش همکلاسی‌های مهربان با شعار« نوعدوستی و ایثار» در این استان کلید خورد.

دانش‌آموزان البرزی به پویش «همکلاسی‌های مهربان» پیوستند

فرشته فهمیده، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز در گفت و گو با ایکنا از البرز، گفت: معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: پویش همکلاسی‌های مهربان با شعار«نوعدوستی و ایثار» در این استان کلید خورد.
وی افزود: این پویش با هدف جمع‌آوری هدایای دانش‌آموزان برای همکلاسی‌های نیازمند و ترویج روحیه همکاری، نوعدوستی و ایثاربین آینده‌سازان اجرایی شده است.
این مسئول با اشاره به اینکه این اقدام با مشارکت دانش‌آموزان واحدهای بسیج دانش‌آموزی و خیرین در استان البرز عملیاتی شده است، خاطرنشان کرد: در این پویش لوازم‌التحریر، کیف، کفش و لباس مدرسه که تولید ملی است برای دانش‌آموزان جمع‌آوری می‌شود.
فهمیده تصریح کرد: دانش‌آموزان و خیرین می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به حوزه‌های بسیج دانش‌آموزی دراستان تحویل داده و در این طرح خداپسندانه مشارکت کنند.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: دانش‌آموزان محور اصلی این پویش در زمینه تبلیغات و تامین مایحتاج نیازمندان هستند.

انتهای پیام
captcha