مصوبات ستاد ملی کرونا محور برنامه‌های محرم
کد خبر: 3913988
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸

مصوبات ستاد ملی کرونا محور برنامه‌های محرم

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز با تأکید بر تسریع در اعلام دستورالعمل‌های بهداشتی ایام محرم گفت: مطمئنا در صورت اعلام دیرهنگام این دستورالعمل‌ها و یا تغییرات دائم آن شاهد اتفاقات ناخوشایندی خواهیم بود.

مصوبات ستاد ملی کرونا محور برنامه‌های محرم

حجت الاسلام والمسلمین مهدی ولائی‌برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در روز عید سعید قربان بر اطاعت از ولایت تاکید کرد و افزود: تبعیت از ستاد ملی مبارزه با کرونا  بنا به فرمایش مقام معظم رهبری الزامی و عمل به توصیه ایشان محک و آزمایش ولایت‌مداری خادمان دستگاه حضرت سیدالشهدا(ع) است.
وی ضمن اشاره به اعلام دیرهنگام اطلاعیه لغو دعای پرفیض عرفه و ناهماهنگی بین ستاد ملی و استانی در البرز، گفت: مردم نسبت به این ناهماهنگی‌ها واکنش نشان داده و سردرگمی در مراسم یکی از اثرات ضعف مدیریت در اطلاع رسانی ستاد ملی کرونا بود .
این مسئول بیان کرد: ستاد ملی مبارزه با کرونا باید هر چه سریعتر پروتکل‌های لازم و قوانین مربوط را تهیه و اعلام کند تا مجموعه‌ها بتوانند خودشان را با این پروتکل‌ها سازگار کنند و برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز با تأکید بر تسریع در اعلام دستورالعمل‌های بهداشتی ایام محرم گفت: مطمئنا در صورت اعلام دیرهنگام این دستورالعمل‌ها و یا تغییرات دائم آن شاهد اتفاقات ناخوشایندی خواهیم بود که در این‌صورت خود مسئولان ستاد مربوطه باید پاسخگو باشند.

 

انتهای پیام
captcha