جهاددانشگاهی اندیشکده‌های پژوهشی را برای پژوهشگران ایجاد کند
کد خبر: 3913871
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹

جهاددانشگاهی اندیشکده‌های پژوهشی را برای پژوهشگران ایجاد کند

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید تحقیقات و پژوهش در کشور رشد پیدا کند، تصریح کرد: جهاددانشگاهی باید اندیشکده‌هایی را در کشور ایجاد کند که کسانی که به کارهای پژوهشی و تحقیق علاقه‌مند هستند، به آنجا بروند.

جهاددانشگاهی اندیشکده‌های پژوهشی را برای پژوهشگران ایجاد کندحسن لطفی، نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به اینکه عملکرد جهاددانشگاهی از بدو انقلاب تاکنون خوب بوده است، اظهار کرد: عملکرد جهاددانشگاهی در حوزه پژوهش تاکنون خوب بوده اما این مجموعه باید در حوزه تحقیقات و پژوهش هم‌پای کشورهای اروپایی پیش برود.
وی با تأکید بر اینکه باید تحقیقات و پژوهش در کشور رشد پیدا کند، تصریح کرد: جهاددانشگاهی باید اندیشکده‌هایی را در کشور ایجاد کند که کسانی که به کارهای پژوهشی و تحقیق علاقه‌مند هستند، به آنجا بروند.
نماینده مردم رزن در خانه ملت ضمن تشکر از مسئولان جهاددانشگاهی، خاطرنشان کرد: انتظار داریم مسئولان این نهاد به این وضعیت اکتفا نکنند و پا را فراتر گذاشته و در تمام حوزه‌های بنیادی ورود کنند.
وی اظهار کرد: اعتقاد دارم همه اعتبارات پژوهشی را باید به جهاددانشگاهی بدهند تا یک مجموعه متولی تحقیق و پژوهش در کشور باشد تا بتوانیم بر روی مشکلاتی که در حوزه‌های مختلف وجود دارد، کار کنیم.
لطفی درباره دستاوردهای جهاددانشگاهی یادآور شد: جهاددانشگاهی تاکنون دستاوردهای خوبی داشته به ویژه در توسعه فناوری IT خیلی خوب عمل کرده است.
نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی در پایان بیان کرد: در مقطع کنونی کشور مهمترین وظیفه جهاددانشگاهی این است که همه علوم دانشگاهی را به ثروت تبدیل کند.
نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه جهاددانشگاهی باید در مسائل دانش‌بنیان ورود پیدا کند، گفت: مهمترین وظیفه جهاددانشگاهی در شرایط فعلی کشور تبدیل علم به ثروت است.

انتهای پیام
captcha