توزیع 1200 کیلوگرم گوشت قربانی بین نیازمندان ساوجبلاغ
کد خبر: 3913777
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹

توزیع 1200 کیلوگرم گوشت قربانی بین نیازمندان ساوجبلاغ

همزمان با عید سعید قربان، یک هزار و ۲۰۰ کیلوگرم گوشت گوسفند و گوساله قربانی بین نیازمندان شهرستان ساوجبلاغ توزیع شد.

توزیع 1200 کیلوگرم گوشت قربانی بین نیازمندان ساوجبلاغ

سید محسن حسینی‌تبار، رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ساوجبلاغ، 10 مرداد در حاشیه توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان در گفت و گو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: قربانی‌کردن یک سنت الهی بوده و عید قربان فرصتی برای دستگیری از نیازمندان حقیقی جامعه است.
وی گفت: در همین راستا خیرین شهرستان ساوجبلاغ با کمک مراکز نیکوکاری پنج راس گوساله و ۱۵ راس گوسفند را اهدا کردند که با ذبح این احشام ۱۲۰۰ کیلوگرم گوشت قربانی با رعایت نکات بهداشتی بین افراد نیازمند توزیع ‌شد.
این مسئول بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا بسیاری از کسب و کارها تعطیل و بسیاری از افراد شاغل متضرر شده اند، به همین جهت یکی از رویکردهای کمیته امداد امام خمینی(ره) حمایت از افراد آسیب‌پذیر از کرونا بوده است.
حسینی‌تبار افزود: در همین راستا یک فضای وفاق و همدلی برای دستگیری از نیازمندان در این شهرستان ایجاد شده و خیرین و هرکسی که توان مالی دارد می‌تواند با مشارکت در اجرای طرح پویش از نیازمندان دستگیری کند.
در ادامه شاپور قاسمی، قائم مقام مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ه) استان البرز نیز بابیان اینکه با شیوع بیماری کرونا بسیاری از خانواده‌ها از این شرایط آسیب‌دیده‌اند که باید موردحمایت قرار گیرند، گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در راستای لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به نیازمندان، در فاز اول طرح همدلی و مواسات بیش از ۵۴۰ میلیارد ریال در حوزه اطعام و سبد معیشتی به نیازمندان استان خدمت ارائه داده است.
وی افزود: در فاز دوم طرح مواسات در آستانه ایام ولایت و امامت در روز عید سعید قربان با هدف یاری رساندن به نیازمندان و افراد تحت پوشش و آسیب دیده از کرونا بسته‌های گوشت گرم در اختیار آنها قرار گرفت.
این مسئول با اشاره به اینکه در استان البرز ۲۱ هزار خانواده تحت پوشش وجود دارد، گفت: سال گذشته در روز عید قربان گوشت گرم به ارزش ۲۵۰ میلیارد ریال به نیازمندان اهدا شد اما امسال با هدف گذاری انجام شده مقرر شد با مشارکت و هم افزایی ۱۸۰ مرکز نیکوکاری استان این مقدار به بیش از ۵۰ میلیارد ریال افزایش یافته و در بین نیازمندان توزیع شود.

انتهای پیام
captcha