دشمن فرهنگ و خانواده ایرانی را نشانه گرفته است
کد خبر: 3910737
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳

دشمن فرهنگ و خانواده ایرانی را نشانه گرفته است

مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: امروز دشمن متوجه شده با خشونت و سلاح نمی‌تواند ممالک اسلامی را از پای درآورد لذا روی به جنگ نرم و فرهنگی آورده است و اساس خانواده و فرهنگ را نشانه گرفته است.

دشمن فرهنگ و خانواده ایرانی را نشانه گرفته است

سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش البرز در تشریح برنامه‌های هفته حجاب و عفاف، گفت: عفاف و حجاب دو موضوعی هستند که دشمنان اسلام با تبلیغات کاذب در فضای مجازی و رسانه‌های معاند قصد تخریب آن‌ را دارند در حالی‌که این دو مقوله، نه‌تنها موجب محدویت انسان‌ها نمی‌شود، بلکه سبب ایجاد مصونیت و سلامت روانی فرد و خانواده می‌شود.
وی با بیان این‌که فعالیت‌های حوزه حجاب و عفاف باید به‌صورت مستمر و برنامه‌محور باشد، افزود: همچنین لازم است کارهای فرهنگی این حوزه در محورهای فردی و اجتماعی صورت گیرد.
این مسئول بیان کرد: امروز دشمن متوجه شده با خشونت و سلاح نمی‌تواند ممالک اسلامی را از پای درآورد لذا روی به جنگ نرم و فرهنگی آورده است و اساس خانواده و فرهنگ را نشانه گرفته است.
قاسمی با بیان این‌که مسئولیت خنثی کردن این توطئه‌ها بر دوش یکایک ماست که با نقشی عفیفانه حضوری پررنگ در همه عرصه‌های اجتماعی داشته باشیم، اضافه کرد: در راستای نهادینه کردن این دو موضوع مهم در جامعه برنامه‌هایی در نظر گرفته و جهت اجرا اعلام شده است.
این مسئول مصاحبه با فعالان عرصه حجاب وعفاف و انتشار آن در سایت ادارات، درج سخنان ائمه و معصومین در راستای اهمیت حجاب وعفاف در سربرگ مکاتبات اداری، برپایی نمایشگاه مجازی عفاف و حجاب با عضویت مدیران پرتلاش مدارس و اولیا و دانش‌آموزان، فراخوان مقاله ویژه همکاران فرهنگی، برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع حجاب وعفاف ویژه دانش‌آموزان و همکاران فرهنگی، برگزاری مسابقه پیامکی در ارتباط با حجاب و عفاف ویژه دانش‌آموزان و همکاران فرهنگی، برگزاری مسابقه نقاشی ویژه دانش‌آموزان در راستای اهمیت حجاب و عفاف، برگزاری مسابقه تفسیر سوره نور (به‌صورت غیرحضوری) ویژه همکاران فرهنگی و تقدیر از فعالان حوزه حجاب وعفاف ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان را از برنامه‌های هفته حجاب و عفاف آموزش و پرورش البرز برشمرد.

انتهای پیام
captcha