طرح قرآنی 1454 با محوریت «قرآن، خانواده و آرامش» برگزار می‌شود
کد خبر: 3910021
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹
با مشارکت صدا و سیمای البرز؛

طرح قرآنی 1454 با محوریت «قرآن، خانواده و آرامش» برگزار می‌شود

طرح قرآنی ۱۴۵۴ با محوریت آیات کاربردی قرآن‌کریم حول محور«قرآن، خانواده و آرامش» با مشارکت صدا و سیمای البرز اجرا می‌شود.

طرح قرآنی 1454 با محوریت «قرآن، خانواده و آرامش» برگزار می‌شود

علی صادق‌مقدسی، مدیرکل صدا و سیمای البرز از اجرای طرح قرآنی ۱۴۵۴ با محوریت آیات کاربردی قرآن‌کریم حول محور قرآن، خانواده و آرامش با مشارکت شبکه قرآن و صدا و سیمای البرز خبرداد و گفت: یکی از وظایف صدا و سیما ایجاد فرهنگ انس با قرآن است و صدا و سیمای البرز نیز با بهره‌مندی از ظرفیت قاریان، داوران و مفسرین برجسته قرآنی استان به این مهم می‌پردازد.
وی، افزایش درک قرآن را از اهداف مهم اجرای این طرح دانست و گفت: در هر برنامه یک موضوع مطرح می‌شود و شرکت‌کنندگان موضوع را از منظر قرآن مورد بررسی موضوعی قرار می‌دهند و پس از اجرا، داوران نظر خود را در مورد محتوا، نحوه بیان و کیفیت اجرای هر شرکت‌کننده بیان می‌کنند.
این برنامه با همکاری دفتر نماینده ولی فقیه در استان، دارالقرآن سپاه، اداره کل تبلیغات اسلامی و اداره کل اوقاف در سیمای البرز تهیه و تولید شده است.
جدول زمان‌بندی ارتباط تصویری سیمای البرز با شبکه قرآن و معارف سیما در روز ۲۳ تیرماه ساعت 16:30، 9مرداد ماه ساعت 11:30 و ۲۵ مرداد ماه ساعت 16:30 خواهد بود و مخاطبان البرزی می‌توانند در زمان‌های مورد اشاره، به طور زنده و مستقیم و هم‌زمان، بیننده این برنامه از سیمای البرز و شبکه قرآن و معارف سیما باشند.

انتهای پیام
captcha