۳۰ محصول فرهنگی در فضای مجازی منتشر شد
کد خبر: 3909832
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
به‌مناسبت هفته عفاف و حجاب؛

۳۰ محصول فرهنگی در فضای مجازی منتشر شد

مسئول روابط عمومی اوقاف البرز گفت: به‌مناسبت هفته عفاف و حجاب ۳۰ محصول فرهنگی و کتاب توسط اوقاف البرز تدوین و در فضای مجازی منتشر شد.

30 محصول فرهنگی در فضای مجازی منتشر شد

علی علی‌اکبری، مسئول روابط عمومی اوقاف البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار كرد: به‌مناسبت هفته عفاف و حجاب 30 محصول فرهنگی و کتاب توسط اوقاف البرز تدوین و در فضای مجازی منتشر شد.

وی افزود: اين كتاب‌ها در بخش‌های مختلف شامل سؤالات شرعی متداول درباره حجاب، کیفیت پوشش بانوان، پوشیدن زیورآلات، پوشاندن پشت و روی پا و پوشاندن چهره آرایش‌کرده، مجموعه نمایشگاهی و پازل‌های حجاب و عفاف می‌شود.

مسئول روابط عمومی اوقاف البرز همچنین از انتشار کتابچه پاک‌نظران ویژه روز عفاف و حجاب در البرز خبر داد و گفت: موضوع اين كتاب در خصوص احکام مربوط به روابط زن و مرد است.

علی‌اکبری بيان كرد: همچنین کتابچه ديگری با عنوان نسخه خاص زیبایی و کلید خوشبختی ویژه روز عفاف و حجاب تدوين شده است كه در کانال‌های فضای مجازی بقاع متبركه و آستان مقدس امامزادگان بارگذاری شده است. کتابچه ناموس عنوان كتاب ديگری است كه به‌مناسبت روز عفاف و حجاب در بخش‌های مختلف شامل زن دراسلام چه جایگاهی دارد؟ حکمت پوشش اسلامی چیست؟ حجاب از کجا سرچشمه می‌گیرد؟ خانواده می‌خواهیم یا نمی‌خواهیم؟ در فضای مجازی منتشر شده و قابلیت دانلود دارد.

مدیر روابط عمومی اوقاف البرز گفت: همه ساله برنامه‌هایی با حضور زائران و مجاوران با موضوع حجاب و عفاف در جوار بقاع متبرکه برگزار می‌شد اما امسال با شرایط خاص به‌وجود آمده تمامی برنامه‌ها در فضای مجازی برنامه‌یزی شده است و علاقه‌مندان جهت دریافت محصولات فرهنگی می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی اوقاف و امور خیریه استان البرز به نشانی https://alborz.oghaf.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha