زمینه مهارت‌آموزی فرزندان خانواده‌های نیازمند البرزی فراهم می‌شود
کد خبر: 3909826
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱

زمینه مهارت‌آموزی فرزندان خانواده‌های نیازمند البرزی فراهم می‌شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز گفت: فرزندان خانواده‌های نیازمند و تحت پوشش این نهاد با حمایت مالی کمیته امداد، مهارت می‌آموزند.

زمینه مهارت‌آموزی فرزندان خانواده‌های نیازمند البرزی فراهم می‌شود

محمد محمدی‌فرد، مدیرکل کمیته امداد البرز، در گفت وگو با ایکنا از البرز با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز با ستاد نیروی انتظامی استان، گفت: به منظور توانمندسازی فرزندان ذکور بالای 15 سال خانواده‌های تحت حمایت این نهاد تفاهم نامه مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خانواده‌های تحت حمایت با ستاد نیروی انتظامی استان البرز به امضاء رسید.
وی با تاکید بر ضرورت مهارت‌آموزی برای فرزندان مددجویان تحت حمایت، افزود: براساس این تفاهم‌ با پرداخت هزینه‌های این دوره‌ها توسط کمیته امداد امام(ره)، فرزندان ذکور خانواده‌های تحت حمایت می‌توانند پیش از خدمت سربازی، در حین خدمت و یا بعد از خدمت از این دوره‌های مهارت‌آموزی استفاده کنند.
این مسئول بیان کرد: خانواده‌های تحت حمایت این نهاد که دارای فرزند ذکور بالای 15 سال هستند به منظور استفاده از این طرح می‌توانند از طریق مراجعه به سایت http://sarbazmaher.ir/ نسبت به ثبت‌نام در این دوره های مهارت‌آموزی اقدام نمایند.
محمدی‌فرد با اشاره به در نظر گرفتن مشوق‌ برای کسانی که در این دوره‌ها شرکت می‌کنند، گفت: علاوه بر بسته‌های تشویقی اعلام شده از سوی ستاد کل نیروهای مسلح مانند انتخاب سازمان و محل خدمت، بخشودگی غیبت اولیه، جذب در شرکت‌های صنعتی پس از پایان خدمت، صدور گواهی سابقه کار و غیره، کمیته امداد امام(ره) نیز فراخور نوع مهارت‌آموزی پیش از خدمت، حین خدمت و یا بعد از خدمت سربازی پیگیری افزایش حقوق سربازان متاهل، پرداخت تسهیلات کارانگیزی، پرداخت تسهیلات اشتغال، بیمه مکمل مددجویی، پرداخت کمک هزینه ازدواج، برای این عزیزان در نظر گرفته است.

انتهای پیام
captcha