برپایی کارگاه‌های «آشنایی با قرآن و احادیث» در البرز
کد خبر: 3909032
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴

برپایی کارگاه‌های «آشنایی با قرآن و احادیث» در البرز

مدیرکل کانون پرورش فکری البرز از برپایی کارگاه‌های آشنایی با مفاخر و مشاهیر، آشنایی با قرآن و احادیث، مهارت‌های خوب شنیدن و خوب گفتن (قصه‌گویی) در قالب سامانه مرکز مجازی کانون خبر داد.

برپایی کارگاه‌های «آشنایی با قرآن و احادیث» در البرز

ابوالقاسم سلیمانی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز، در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، با اشاره به مهلت ۱۰ روزه ثبت‌نام کارگاه‌های تخصصی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: کارگاه‌های حضوری و مجازی مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از پانزدهم تیرماه آغاز شد.

وی به راه‌اندازی سامانه مرکز مجازی کانون اشاره کرد و افزود: این سامانه شهریورماه سال‌ جاری به‌صورت رسمی افتتاح و خدمات مختلفی از سوی این مرکز ارائه خواهد شد.

سلیمانی تصریح کرد: شامل انواع دوره‌های فرهنگی، ادبی، هنری و مهارت‌های زندگی است که در سه سطح دوره‌های بدون محدودیت زمانی، کارگاه‌های زنده مجازی انجمن‌های تخصصی و دوره‌های مهارت‌آموزی مراکز استانی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نشانی kpf.ir خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

وی اظهار کرد: اعضای کانون پرورش فکری از تابستان امسال علاوه‌بر خدمات مرتبط با امانت کتاب و استفاده از سالن مطالعه هشت فعالیت کتاب‌محور رایگان مانند معرفی و نقد و بحث کتاب، روخوانی، آشنایی با مفاخر، مشاهیر، مشاغل و ویژگی‌های تاریخی و جغرافیای و اقوام سرزمین، آشنایی با قرآن و احادیث، مهارت‌های خوب شنیدن و خوب گفتن(قصه‌گویی) دریافت می‌کنند.

سلیمانی بیان کرد: همچنین با افزایش فعالیت‌ها و کارگاه‌های تابستانی از ۴۴ فعالیت به ۶۲ فعالیت، علاقه‌مه‌ندان می‌توانند از طیف گسترده دوره‌هایی مانند مهارت‌های ارتباطی و تمرین خوب زندگی‌کردن تا انواع زیرمجموعه‌های هنرهای تجسمی، نمایش و تئاتر، شعر و داستان‌نویسی، پویانمایی، قصه‌گویی (فن بیان، زبان بدن، پرورش و پردازش متن)، عکاسی، نجوم و رباتیک بهره ببرند.

انتهای پیام
captcha