فعالیت 10 هزار البرزی به عنوان خادمیار آستان قدس رضوی
کد خبر: 3908439
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳

فعالیت 10 هزار البرزی به عنوان خادمیار آستان قدس رضوی

مدیر دفتر نمایندگی آستان مقدس رضوی در البرز از فعالیت ۱۰ هزار خادم‌یار در این استان ‌خبر داد و گفت: در دهه کرامت ۳ هزار سبد کالا در قالب سفره کرامت رضوی بین نیازمندان توزیع شد.

فعالیت 10 هزار البرزی به عنوان خادمیار آستان قدس رضوی

عباس قاضی‌خانی، مدیر دفتر نمایندگی آستان مقدس رضوی در البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: مدیریت آستان قدس رضوی در مرکز استان و کانون‌های مرکزی آن در 13 شهر و شهرستان استان فعال هستند.
وی با بیان اینکه تاکنون در استان 12هزار نفر برای خادم‌یاری ثبت‌نام کردند، افزود: تاکنون 10 هزار نفر از این افراد گزینش شده و در طول سال فعالیت‌های مختلفی را ارائه می‌کنند.
مدیر دفتر نمایندگی آستان مقدس رضوی در استان البرز با اشاره به اینکه خادم‌یاران ماهیانه 12 ساعت خدمت به مردم را زیر نظر کانون‌های مراکز شهرستان‌های انجام می‌دهند، بیان کرد: فعالیت‌ها در دو قالب سیره، سبک زندگی و اشاعه فرهنگ رضوی و امام رضا(ع) و دستگیری از نیازمندان و محرومین انجام می‌شود.
قاضی‌خانی با عنوان اینکه پاداش فعالیت خادم‌یاران 12 ساعت خادمی در حرم مطهر رضوی است، تصریح کرد: در ایام دهه کرامت 500 سبد کالا توسط نمایندگی آستان قدس رضوی در استان و دو هزار 500 سبد کالا نیز توسط خادم یاران تهیه و در روز میلاد امام رضا(ع) بین نیازمندان شناسایی شده توزیع شده است.
مدیر دفتر نمایندگی آستان مقدس رضوی در استان البرز با اشاره به اینکه خادم‌یاران بر اساس تخصصی که ثبت‌نام کردند تقسیم‌بندی می‌شوند، عنوان کرد: افراد بر اساس تخصص در 25 کانون تخصصی از جمله پزشکی، مهندسی، کشاورزی، رسانه و ... تقسیم می‌شوند.
قاضی‌خانی با بیان اینکه از سال 98 با تغییر تولیت آستان قدس رضوی سایت ثبت‌نام خادم یاران بسته شده است، گفت: افراد علاقه‌مند می‌توانند در قالب یاوران رضوی در استان‌ها ثبت‌نام و فعالیت کنند.
مدیر دفتر نمایندگی آستان مقدس رضوی در استان البرز از حضور خادمین حرم مطهر رضوی در استان البرز خبر داد و خاطرنشان کرد: بازدید از خانواده شهدا، ایثارگران، مدافعین سلامت، بیماران، زندان‌ها و مکان‌های خیریه از جمله برنامه این خادمین در استان است.
وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا اظهارکرد: تلاش شده در برنامه‌های فرهنگی و جشن‌های این دهه از تجمع جلوگیری شود و برخی برنامه‌های نیز به صورت مجازی برگزار شود.

انتهای پیام
captcha