توزیع ۴۳ هزار بسته معیشتی در آذربایجان غربی
کد خبر: 3908401
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۹

توزیع ۴۳ هزار بسته معیشتی در آذربایجان غربی

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در آذربایجان‌غربی از توزیع ۴۳ هزار بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش همدلی در سطح استان خبر داد.

توزیع ۴۳ هزار بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش همدلی آذربایجان‌غربیرضا عزتی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، با اشاره به آغاز مرحله دوم رزمایش همدلی در سطح استان اظهار کرد: در این مرحله هدف‌گذاری شده است که ۴۳ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از کرونا توزیع شود.

وی با بیان اینکه مجموع ارزش ریالی این بسته‌ها برابر با ۱۵ میلیارد ریال است، افزود: بسته‌های معیشتی شامل اقلام غذایی مانند برنج، ماکارونی، رب، مرغ، چای و سایر اقلام ضروری مورد نیاز است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در آذربایجان‌غربی با بیان اینکه در انجام این رزمایش ۱۵۰ گروه جهادی همکاری می‌کنند، ادامه داد: علاوه بر ستاد اجرایی فرمان امام(ره) ۲۰۰ موسسه خیریه نیز در تهیه و توزیع این بسته‌ها مشارکت دارند.

وی با بیان اینکه مرحله نخست رزمایش همدلی در بهار اجرا شد، عنوان کرد: در طول این مرحله نیز ستاد اجرایی امام(ره) یک میلیون بسته معیشتی برای توزیع در سطح کشور تهیه کرده بود که سهم آذربایجان‌غربی ۲۸ هزار بسته بود.

عزتی با اشاره به اینکه توزیع بسته‌های معیشتی تا مهار کرونا در دستور کار ستاد قرار دارد، تصریح کرد: از آنجایی شیوع کرونا زندگی اقشار آسیب‌پذیر کشور را تحت تاثیر قرار داده است این ستاد وظیفه خود می‌داند که به هر نحوی که امکان دارد از این افراد حمایت کند.

انتهای پیام
captcha