احتمال به تعویق افتادن آزمون مهارت‌آموزان ماده ۲۸
کد خبر: 3908373
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷

احتمال به تعویق افتادن آزمون مهارت‌آموزان ماده ۲۸

رئیس دانشگاه فرهنگیان آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه آزمون مهارت‌آموزان ماده ۲۸ روزهای ۲۰ و ۲۱ تیر برگزار می‌شود، گفت: با توجه به شیوع کرونا احتمال به تعویق افتادن این آزمون وجود دارد.

احتمال به تعویق افتادن آزمون مهارت‌آموزان ماده ۲۸علی محمودلو، رئیس دانشگاه فرهنگیان آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به تعویق افتادن آزمون مهارت‌آموزان ماده ۲۸ اظهار کرد: این آزمون که قرار بود در تاریخ‌های ۱۰ و ۱۱ تیر برگزار شود به دلیل شیوع کرونا و وضعیت قرمز تعدادی از استان‌ها به تاریخ ۲۰ و ۲۱ تیر موکول شد.

وی با اشاره به اینکه در صورت روند شیوع فزاینده کرونا باز هم امکان به تعویق افتادن این آزمون وجود دارد، افزود: تصمیم‌گیری در این ارتباط به شرایط استان‌ها مختلف در ارتباط با کرونا و مسئولان مربوطه بستگی دارد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه برای برگزاری آزمون در صورت به تعویق نیفتادن تدابیر لازم برای مقابله با کرونا در نظر گرفته شده است، ادامه داد: ضدعفونی کامل حوزه‌های امتحانی، توزیع دستکش و ماسک به شرکت‌کنندگان و تب‌سنجی آن‌ها، افزایش تعداد حوزه‌های امتحانی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در طول برگزاری آزمون از جمله آن‌هاست.

وی با بیان اینکه در سطح استان تقریباً ۵۰۰ نفر در این آزمون شرکت کردند، گفت: این شرکت‌کنندگان به مدت دو روز در سه حوزه پردیس شهید رجایی  و پردیس علامه طباطبایی ارومیه و مرکز آموزش عالی شهید مطهری خوی به رقابت خواهند پرداخت.

یادآور می‌شود، در ماده ۲۸ آمده است که تأمین بخشی از نیازهای خاص آموزش و پرورش در رشته‌هایی که امکان توسعه آن از طریق دانشگاه وجود ندارد، مطابق ضوابط وزارت آموزش و پرورش از بین دانش‌آموختگان سایر دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزش عالی و حوزه‌های علمیه مشروط به گذراندن دوره یک ساله مهارت‌آموزی بلامانع است.

انتهای پیام
captcha