توزیع 5000 بسته معیشتی از محل موقوفات خراسان رضوی
کد خبر: 3908231
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳
در آستانه شب ولادت امام رضا(ع) صورت گرفت؛

توزیع 5000 بسته معیشتی از محل موقوفات خراسان رضوی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: همزمان با دهه کرامت، در پنجمین مرحله توزیع بسته های معیشتی با عنوان بسته های کریمانه، 5 هزار بسته مواد غذایی به ارزش ده میلیارد ریال از محل موقوفات و نذورات خیرین بین نیازمندان توزیع شد.

توزیع 5000 بسته معیشتی از محل موقوفات خراسان رضویبه گزارش ایکنا به روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، حجت‌الاسلام محمد احمدزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، در مراسم توزیع بسته‌های معیشتی ویژه جامعه معلولین مشهد اظهار کرد: همزمان با دهه کرامت، در پنجمین مرحله از تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی با عنوان بسته‌های کریمانه، 5000 بسته موادغذایی به ارزش ده میلیارد ریال از محل موقوفات و نذورات خیرین تهیه بین نیازمندان توزیع شد.

وی افزود: 2000 بسته معیشتی در مشهد از محل موقوفه موقوفه حاج محمد ابراهیم توسلی تهرانی و کمک خیرین به ارزش 4میلیارد و 800 میلیون ریال با مشارکت اداره بهزیستی مشهد بین مددجویان این نهاد توزیع شد.

احمدزاده افزود: طبق تاکید نماینده ولی‌فقیه در استان این رزمایش تا زمانی که سلامت در جامعه مستقر شود ادامه دارد و ما در کنار هم استانی هایمان خدمتگزاری می کنیم.

وی همچنین از ادارات اوقاف ناحیه یک و ناحیه دو مشهد که بیشترین زحمت را در تدارک این رزمایش کشیدند، قدردانی کرد.

در ادامه محسن مروی، رئیس اداره بهزیستی مشهد عنوان کرد: 156 فعالیت تعریف شده در بهزیستی وجود دارد، در حالت خوشبینانه دولت تنها 30 درصد نیازها را می‌تواند تامین کند و مابقی آنها توسط کمک های مردمی و... تامین می‌شود.

وی این اقدام خیرخواهانه اداره اوقاف و متولیان موقوفات را یکی از اقدامات بسیار مثبت در ایام کرونا برشمرد و افزود: بزرگترین اقلیت جمعیتی در مشهد معلولین و اعضای جامعه بهزیستی هستند و اولویت نیاز معلولین مسکن، اشتغال و معیشتشان است.

موقوفه حاج ابراهیم توسلی تهرانی در سال 1342 وقف شده است که شامل املاک تجاری در مشهد و تهران است که بنا به نیت واقف درآمد آن صرف معلولین، جزامیان و مسلولین می‌شود.

انتهای پیام
captcha